Gå till innehåll

WSOP 2014 - Officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

  • Svars 455
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

xrOaa1Y.png

Såhär mycket rungood offrade jag till Martin ikväll.

 

Måste erkänna att jag är sjukt imponerad av MJ. Inte så mycket hans spel (hade snarare blivit förvånad om han gjort misstag) som sättet han för sig på vid bordet. Hans fokus, hans fysik, hans kroppspråk. Grabben mediterar fan poker ...

 

Hatten av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grym vinst.

 

Vem är killen som vann?

 

Vad menar DI som skriver att han hade spelat igenom finalbordet 40 gånger innan som träning?

 

Han har satt upp stacks, positioner och "simulerat" 40 talet ggr online och säkert nån gång live med boysen. Han kan ju även ha "simmat" med grabbarna på plats(hans pit-crew var ju inte fy skam) på plats på mellandagen, men tvek på den, vila är nog A och O :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin är kingen.

 

Sitter och kollar på main event i repris nu. Mark newhouse vilken jävla pajas alltså. Hade inte lirat poker på ett halvår, sitter lönnfet med en ful vit t-shirt som det står ' fluent supreme' på. Han toppar detta med dom fulaste lila glasögonen jag någonsin sett. Han firar detta med att komma på en nionde plats två år i rad.

 

Martin däremot förberett sig maximalt både psykiskt och fysiskt. Har gått igenom alla tänkbara scenarier ett antal 1000 gånger. Han vet att detta är förmodligen hans enda chans att vinna main event. Och han tar den. Stort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin är kingen.

 

Sitter och kollar på main event i repris nu. Mark newhouse vilken jävla pajas alltså. Hade inte lirat poker på ett halvår, sitter lönnfet med en ful vit t-shirt som det står ' fluent supreme' på. Han toppar detta med dom fulaste lila glasögonen jag någonsin sett. Han firar detta med att komma på en nionde plats två år i rad.

 

Martin däremot förberett sig maximalt både psykiskt och fysiskt. Har gått igenom alla tänkbara scenarier ett antal 1000 gånger. Han vet att detta är förmodligen hans enda chans att vinna main event. Och han tar den. Stort.

 

Vart kan man raila repris?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah, nån annan som såg 07:30 -nyheterna på tv4?

 

"Han vann poker-VM i Texas Hold'em med triss i tior mot motståndarens par i nior." :mrgreen:

 

skönt att man får veta hur MJ vann.

 

Samtidigt, i Hökarängen.

 

-Ing-Britt! ING-BRITT!

-Vad är det Bosse? Vad gastar du om?

-Fick inte jag en sån där färg när vi spelade Chicago med Bettan och Gösta i lördags?

-Jo, du hade alla klöver, tror jag. På bara ett byte. Hurså?

-Det är någon pojkspoling som vunnit flera miljoner med en sketans triss. Fram med VISA-kortet Ing-Britt! Här ska tjänas storkovan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...