Gå till innehåll

Klubbkonferens 2014


Recommended Posts

Det tycker jag absolut, i mina ögon är målgruppen alla som på ett eller annat sätt är involverade i eller intresserade av klubbpokern i Sverige. Vi har ju ännu inte spikat något program men skulle tro att förra årets konferens är en bra fingervisning av vad som är att vänta, vi ska självklart försöka höja ribban detta år och göra allting ännu bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tycker jag absolut, i mina ögon är målgruppen alla som på ett eller annat sätt är involverade i eller intresserade av klubbpokern i Sverige. Vi har ju ännu inte spikat något program men skulle tro att förra årets konferens är en bra fingervisning av vad som är att vänta, vi ska självklart försöka höja ribban detta år och göra allting ännu bättre.

 

Tycker inte det var fel på innehållet förra året, handlar om att få ditt folket.

 

Med många olika klubbar/personer representerade, tycker jag nätverkandet nästan är det viktigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte det var fel på innehållet förra året, handlar om att få ditt folket.

 

Med många olika klubbar/personer representerade, tycker jag nätverkandet nästan är det viktigaste.

 

Nej, tycker inte själv heller att det var något fel på innehållet förra året utan det vi får steppa upp är deltagarantalet och nätverksbyggandet som du nämner. Det var ju också ett av målen med förra konferensen, att låta klubbarna runtom i Sverige träffa varandra och nätverka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi spånade kring att eventuellt kunna ha förmiddagspass med konferensen under flera dagar, även dagar då det är spel eftersom förmiddagarna är spelfria.

 

Jag gillar tanken, men förmiddagar.....Jag tror det blir ganska svårt att få folk från sängen till konfrummet

 

Locka ist folk dagen innan SM-veckan börjar, med att betala en natt för dem.

Ingen jättekostnad för förbundet och klubbfolket kan komma en dag innan, träffas, mysa och ha konf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Kollade ni förra året vad anledningen var till varför vissa kom men inte andra?

 

Ledsen för väldigt sent svar här men sommaren kom och gick typ... Vi tappade lite folk i sista stund och vi försökte ragga in i det sista, vissa tyckte väl att SvePof inte hade något att erbjuda varför de inte dök upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det börjar nu närma sig poker-SM och vi har mer eller mindre bestämt oss för att försöka få till klubbkonferensen i samband med SM, nu skulle vi ju mer än gärna önska input från allmänheten om:

 

- Vad ska avhandlas

- När under SM-veckan ska det avhandlas

- Hur når vi ut bäst till dom som kan tänkas vara intresserade

 

Vi kommer att spåna på själva också men all input är självklart uppskattad, hoppas ni känner er manade att hjälpa oss att göra en god tanke till en lyckad verklighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag är själv klubbrepresentant och kommer att vara på plats från torsdagen, så jag hoppas att inte missa konferensen. Förra konferensen hade jag 15 mil till, men tyvärr fick jag förhinder då. nu är det 60 mil istället, så jag ser verkligen fram emot att kunna deltaga om nu inte konferensen läggs tidigare i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Nu har vi kunnat mer eller mindre spika klubbkonferensen, den kommer att äga rum på Helsingör under SM-veckan. Datumet är 28:e oktober men tanken är att inleda med en middag kvällen innan för alla som ska delta på konferensen, där vi då bjuder på hotellrum mellan måndagen den 27:e och tisdagen den 28:e. Varje klubb kan skicka max två representanter för deltagande, bara att ni skickar PM till mig eller skriver här för anmälan.

 

Själva klubbkonferensen kommer att börja med information från SvePof varefter Ason och ev någon till tar över för att berätta lite om hur man driver en klubb/förening på bästa sätt, sista punkten innan lunch blir återigen en spelmissbruksinriktad session där vi tror att vi har kickat upp det en nivå från förra året. Efter lunchen kommer Lotteriinspektionen återigen att hålla i taktpinnen då Joakim Rönngren har lovat att närvara, det ser vi framemot. Tidsramarna för konferensen är 09.00 till runt 15.00 - 16.00 beroende på hur det hela fortlöper, tanken är att alla ska kunna köra PLO-eventet i SM även fast de närvarar på konferensen.

 

Hoppas ni känner er manade, bara att anmäla intresse som sagt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...