Gå till innehåll

Live-SM 2014 - officiell diskussionstråd


Recommended Posts

  • Svars 321
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är Sviten rebuy?

 

Ja, nej, kanske. Skämt åsido är jag lite osäker på vad formatets egentliga namn är. För inköpet får du 10k+10k som du antingen får köpa in som 20k dirr, eller 10k sen 10k vid bust.

 

Mysigt med SM på helsingör, kan man ju knalla över till citygirls om man bustar tidigt ;)

 

Är det ett säljargument för dig att spela SM så, välkommen! :mrgreen:

 

 

Ledig en tisdag? Check!

 

Gött! :) Ses där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Så klart men tror möjligheterna till högre game = mer rake, skulle vara större med spel i SEK. Men det är möjligt att spelare i allmänhet inte bryr sig om att man tvingas växla.

 

Klart dem bryr sig men jag har svårt att se att det skulle få ett gäng degens att inte åka bara för att dem var tvungna att växla pengar ;) Plus att danskarna kanske hade känt sig lite förolämpade om dem var tvungna att växla till SEK :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart dem bryr sig men jag har svårt att se att det skulle få ett gäng degens att inte åka bara för att dem var tvungna att växla pengar ;) Plus att danskarna kanske hade känt sig lite förolämpade om dem var tvungna att växla till SEK :D

 

Ja det kommer ju inte att hända, men man kan ju lobba lite för det iaf. :-)

Frågan är hur mycket danskar som kommer och spelar om det stämmer att pokerrummet är stängt sen ett par år tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...