Gå till innehåll

Paf Poker Challenge - Officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

  • Svars 174
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu talar jag utan att vara den som står bakom tekniken, eller ens den som beställt tekniken. Men vet vilka som tillhandahåller den, och vet att det på andra event där den funnits varit möjligt att kolla igenom det hela i efterhand.

 

Med det sagt får PAF-reppen ge det fullständiga svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

In med Adrian Bussman imo!

 

Chofritz eller Opteron hade också varit grymt även om båda känns som högoddsare!

 

Edit: Hade varit legendariskt att få se Markus800 lira cg live. Jävlar vad det hade blivit åka av :D Obv go stämning vid borden också.

 

Hehe, hade inte varit något mindre än fantastiskt. Det är ett som är säkert. Måste ju finnas någon sämre med också. När går detta av stapeln?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, hade inte varit något mindre än fantastiskt. Det är ett som är säkert. Måste ju finnas någon sämre med också. När går detta av stapeln?

Under Paf Poker Challenge, dvs 5-7(8) juni (nästa vecka).

 

En estnisk spelare vid namn Enri Orav har också anmält sig. Jag har inte koll på hans meritlista...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu talar jag utan att vara den som står bakom tekniken, eller ens den som beställt tekniken. Men vet vilka som tillhandahåller den, och vet att det på andra event där den funnits varit möjligt att kolla igenom det hela i efterhand.

 

Med det sagt får PAF-reppen ge det fullständiga svaret.

 

Usch då, jag vet inte... Får skicka detta vidare till vårt teknikteam!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten fågel Erik "LirarErik" Friberg är på väg till ön!

 

Om ni vill ställa några frågor till några av spelarna, eller till förbundets eller Pafs representanter, så ös på endera här eller ännu hellre via Twitter till @pafpoker

 

Vi kommer försöka plocka in alla spelare i studion för lite intervjuer och studiosnack, notera dock att fördröjningen kommer vara 20-30 minuter så det går inte att ställa frågorna i realtid, så ladda på i förväg.

 

Vi kommer också att köra lite frirullar under sändningen (i Paf Spade poker), där vi lägger ut lösenordet i sändningen. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hittar man länk till cashgamet?

 

Sändningarna börjar vid 16.30-rycket finsk tid, dvs 15.30-16.00 finsk tid, beroende om vi kommer igång direkt eller ej.

 

Då jag misstänker att cashgamespelarna inte är på plats "så tidigt" så kommer det bli sändningar från Paf Poker Challenge och ett sidoevent så länge.

 

Sändningarna kommer ske på lite olika ställen, dels

http://www.poker.se/nyheter/77963859/folj-pafs-och-svepofs-websanda-cashgame-pa-pokerse.html

dels

http://svenskapokerforbundet.se/live-tv/

och slutligen på en samlingssida (där det dyker upp mer interaktion typ Twitter och Facebookrapportering från spelet också)

https://fun.paf.com/pafpoker/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...