Gå till innehåll

Hur tar man nästa steg?


Robbiash

Recommended Posts

Tjenare pf. Hoppas allt är bra mer er, tänkte bara shoota en snabb fråga.

 

Hur tar man nästa steg? Jag har lirat online poker sen jag var typ 12 år, idag är jag 19 och har funderat på ta mitt game till nästa steg. Har knappt läst några böcker eller så, bara någon enstaka film. Mitt lir är självlärt men vad är de bästa? Köpa böcker? Köpa coachning? Isf hur, vart, vilka böcker? Ye u name it.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bli medlem på någon videocoachsite typ, runitonce, deucescracked eller liknande. Runitonce är solklart den bästa men kostar därefter också.

 

Plöj igenom massa videos och försök förbättra ditt spel med hjälp av dessa. Efter det tycker jag du ska skaffa någon coach som kan finslipa ditt spel. Kan såklart skaffa coach direkt också men det blir bra mycket dyrare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte för att vara någon partypooper, men jag tror att i dagsläget det är gto för dig att försöka finna ett jobb. Du är 19 år, en bra tid att gå in i arbetsmarknaden, väntar du länge så blir det svårare helt enkelt såvida du inte hoppar på universitetet istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte för att vara någon partypooper, men jag tror att i dagsläget det är gto för dig att försöka finna ett jobb. Du är 19 år, en bra tid att gå in i arbetsmarknaden, väntar du länge så blir det svårare helt enkelt såvida du inte hoppar på universitetet istället.

 

Han skriver väl ingenstans att han inte har jobb/plugg eller tänker skaffa?

Han vill om jag fattar det rätt bara höja sitt spel och ta liret till högre höjder?

 

Iaf,

 

RunItOnce som tidigare nämndes är en bra sajt med ett konstant flöde av nya videos från några riktigt skickliga och framgångsrika spelare inom de flesta nivåerna.

 

Ett tips kan vara att dela händer här på forumet eller om du har någon att diskutera med. Alla har olika sätt för inlärning och vissa sätt funkar o andra inte alls. Har te.x. aldrig lyckats tagit mig igenom en hel pokerbok.

 

Försök att kombinera teori med praktik!

 

Hare gött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte för att vara någon partypooper, men jag tror att i dagsläget det är gto för dig att försöka finna ett jobb. Du är 19 år, en bra tid att gå in i arbetsmarknaden, väntar du länge så blir det svårare helt enkelt såvida du inte hoppar på universitetet istället.

 

Inte för att vara någon partypooper, men har du sumpat brillorna?

 

För övrigt, väl sagda ord Izecool!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...