Gå till innehåll

William Thorson på radio


vikko

Recommended Posts

Elise: Hej jag träffade dig för många år sedan på en poker kryssning .. Du var verkligen en otrevlig typ .. Jag var ihop med en annan spelare och ni bestämde er för att spela privat (svarta pengar) eftersom ni delade korten själva erbjöd jag mig att vara dealer .. Men bara efter någon omgång så började du ifrågasätta att jag delade för sakta . Någon dag senare så mötte jag min kompis och hennes kille dig i hissen .. Och då säger du bla att man är ju dum om man tar med sig tjejen på en kryssning .. Jag vet ingen spelare som pratade särskilt bra om dig .. Jag undrar har du bytt liv pga att ingen vill veta av dig mer ? Du verkar mycket snällare på radion nu men känns rätt konstigt att höra att du gått så långt ..

LOL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killen var ju luspank redan när han var med i Dybban. Mindervärdeskomplexet deluxe lyser igenom kraftigt när han hyr en svit på Avalon för att inte rasera imagen.

Islam verkar intressant. Skulle du ge han uppmärksamhet för att han åt bajs hade killen varit bajsmissbrukare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...