Gå till innehåll

Någon svensk som spelar på Merge idag?


hocer

Recommended Posts

Definiera

 

Sjukt att du ens tycker att det behövs... Men here goes:http://sv.wikipedia.org/wiki/Idag

 

Sjukt att du ens kan vara så trångsynt, men isf.

 

Nej, inte spelat där idag men jag spelade där igår, men det är väl inte intressant eftersom TS endast ville ha svar från dom som spelat där idag....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade Poker Host för inte allt för länge sedan, inte mycket att ha enligt min mening.

 

Ett tag sedan? Trodde trådstarten endast rörde sig om idag? Enligt litch så var det uppenbarligen så men han kanske har fel? Jag förstår iaf ingenting, men litch verkar ju tydligen vara rätt så självsäker på sin sak.. Idi *host* ot *host*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivet 00.39

Sjukt att du ens kan vara så trångsynt, men isf.

 

Nej, inte spelat där idag men jag spelade där igår, men det är väl inte intressant eftersom TS endast ville ha svar från dom som spelat där idag....

 

Alltså spelade du där den dagen då TS frågade om någon spelar där idag.

Ett simpelt ja hade således räckt fint.

 

Sjukt att du är så trångsynt att du inte fattar att enda anledningen till att jag skrev som jag gjorde är att det är helt meningslöst att begära att TS ska definiera "idag" när du och alla andra som läser tråden mycket väl förstår vad hen menar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt googla men jag finner ingen riktig förklaring på varför svenskar stängdes ute från Carbon. Sen funderar jag över vilka sajter som kör med merge.

 

I övrigt föreslår jag att man tolkar "idag" som "nuförtiden" och då avse relativ nutid såsom att man talar om folk som spelat vad man som aktiv pokerspelare betraktar som relativt frekvent under en tidsperiod som för aktiva pokerspelare kan betraktas som nutid som exempelvis under de senaste månaderna. Exakt vilken dag betraktar jag som väldigt ointressant i sammanhanget då till och med de mest extrema pokerspelare kan ta några dagars uppehåll nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hittade ingen annan site där svenskar kan spela på Merge, Mammut?

 

Jag hinner knappt spela på mina vanliga ställen. Var mest bara nyfiken på vad i allsin dar som ligger bakom. Sverige har bra banksystem och spelare som har gott om pengar och är värdelösa på att spela poker... vad mer kan man önska som pokerleverantör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...