Gå till innehåll

Spela från Spanien???


Lassis

Recommended Posts

  • 3 months later...
Hej,

 

Spela på de klienter som finns tillgängliga i respektive region.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

 

Då har jag en ny fråga till dig Karl. OM jag vill spela på tex Stars i detta fall....

 

Kan jag regga mig på ALLA .it/eu/es osv osv osv för att, när jag väl är på plats på semestern, kunna grinda vid poolen istället för att slita mitt hår i 12 miserabla försök att få prata med någon på supporten som faktiskt kan ge ett snabbt svar och lösa situationen?

Jag vet ju att flera spela på olika klienter för Stars, så på något sätt måste det ju gå att lösa gissa jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Hej,

 

Missade denna totalt. Sry.

 

Licenseförfarandet/reglerna är sådana att man endast får spela på PokerStars.es när man är i Spanien.

 

Man kan inte registrerade dig på .es, .it. .dk mfl om du inte är bofast/har address i landet och skattenummer (det är lite olika för olika licenser men principen densamma). Det går alltså inte att förregistrera sig inför en semestervecka på Ibiza, Mallorca osv.

 

Däremot kan man åka till länder som accepterar spel via pokerstars.eu och då använda siten som vanligt.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...