Gå till innehåll

Nya Unibet!?


Galvanizer

Recommended Posts

Tanken med klienten är att ny spelare ska tycka att det är skojigt med alla roliga gubbar och så vidare. För att inte de nya spelarna ska bli fråntagna sina pengar allt för kvickt så har man gjort klienten obekväm för rutinerade pokerspelare, man får inte använda trackers, det är obekvämt att spela flera bord, det är trögt och långsamt. Vi får väl se hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, helt fritt som jag fattat.

 

Alla bord är 6-max, Texas som PLO, högsta nivån är 2/4.

 

Du kan ha upp till 5 olika "alias", och du kan aldrig välja bord, utan du blir satt där de anser det finnas en ledig plats.

 

Klienten suger brutalt måste jag säga, men som tidigare nämnt så kanske det är avsiktligt på nåt vis...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är obeskrivligt dålig klient. Ingen action i huvudtaget, man får ha tur om det är 5pers som lirar /1 plo.. 1/2 har jag inte ens sett rulla. Det här måste vara det sämsta draget någonsin. Spelar-pool på typ <100 pers..

 

Och sämre kommer det att bli när alla som fått 10$ gratis spelat bort dem på 0.02/0.04. Misstänker att det är svårt att motivera någon till att sätta in sina egna pengar för att spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...