Gå till innehåll

Räkna startstackar för struktur


Dannepoker

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har en fråga som jag alltid har haft problem med.

 

Kan någon ge mig exempel på hur man ska bygga startstackar för att få en så bra struktur på turneringen som möjligt. Jag vill just inte starta alla på 1000 med få en för brant struktur. Man ska ju hinna spela lite.

 

Och hur vet jag hur många marker jag ska ge av varje för att det ska bli så bra som möjligt?

 

Tacksam för all hjälp.

 

Tack

Danne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tack ska ni ha!

 

Själva storleken på turneringarna varierar, det kan vara allt från ett bort på 10 pers upp till 30 pers.

 

Vi har inte några valörer på markerna och har 6 färger, standardväskor där vitt och blått är 200, 100 röd, 100 grön, 100 svart (om jag inte minns fel)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har en fråga som jag alltid har haft problem med.

 

Kan någon ge mig exempel på hur man ska bygga startstackar för att få en så bra struktur på turneringen som möjligt. Jag vill just inte starta alla på 1000 med få en för brant struktur. Man ska ju hinna spela lite.

 

Och hur vet jag hur många marker jag ska ge av varje för att det ska bli så bra som möjligt?

 

Tacksam för all hjälp.

 

Tack

Danne

 

10av10händer kör du 2händer, har du 20bb kan du spela stacken 4ggr totalt vid 3x raise tror jag det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...