Gå till innehåll

Söker coach för SVS 2/4 2,5/5


Giftig

Recommended Posts

Hejsan!

 

Som rubriken lyder så letar jag efter en coach som slår nämnda nivåer, och gärna högre än så, komfortabelt. Jag är främst intresserad av 200bb-spel men kan även tänka mig att testa på 100bb om du som coachar är tryggare med det. Är dock väldigt grön vad gäller 100bb-spel.

 

För att ge en bild kring vart ungefär jag ligger någonstans i nuläget så skulle jag säga att jag slår 1/2 med god marginal, är vinnande på 2/4 och 2,50/5 men inte så mycket mer än så, samt att jag på 5/10 känner mig lite vilsen och ägd emellanåt. Mitt mål med en eventuell coachning är först och främst att höja min winrate på /4 & /5 och få in ett par bra volym- och resultatmånader på nivån. Jag vill kunna få in samma trygga känsla vid ovan nämnda bord som jag har när jag grindar 1/2. Steg två blir att fortsätta klättra i nivåer och ett framtida mål jag har är att regga 5/10+, men det får göras när det känns rätt. Tror det är viktigt att låta det ta den tid det tar.

 

Är förövrigt en 20-åring från en liten ort utanför Örebro. Då jag fortfarande bor hemma kan man väl inte riktigt säga att jag lever på poker men det är i alla fall min enda inkomst. Mitt enda irl-mål är just nu att flytta hemifrån och därmed bli "tvungen" att försörja mig via pokern, något som jag skulle se som en riktig rolig utmaning och det hela skulle nog bli snäppet seriösare än det är nu, även om jag inte på något sätt är oseriös. Tror väl också att det är något som skulle passa mig bra, då pokerns baksidor som det sociala etc inte är något som besvärar mig speciellt mycket. Du får alltså nån som har suget för att hela tiden utvecklas och bli bättre. Det jag söker efter är någon som helhjärtat vill ge mig en skjuts på vägen till min dröm, snarare än någon som bara sitter och suktar efter sin betalning. :)

 

 

 

Här kommer en graf över mitt spel sedan jag skaffade HM2, vilket var för ganska så exakt 9 månader sedan.

 

sre0qo8.png

 

Och lite siffror på olika nivåer.

 

KoSFjqG.jpg

 

 

Mer info/skypenamn etc kan tas i PM. Tack för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att jag har järnkoll på bobby, men 99% säker på att han både spelar högre och har bättre winrates så det där var ingen bra syn minsann.

 

Och vad har det med saken att göra?:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...