Gå till innehåll

Månadsresultat Februari 2014


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

Börjat spela igen? Du klev väl min stake i makeup för du skulle ta en paus ifrån poker :S Aja whatever grattis till resultatet och en fin månad.

 

Som jag minns det så var vi mer eller mindre break-even över hela stejkperioden men om du känner att jag är skyldig dig något eller att vi har en oplockad höna så får du mer än gärna skriva till mig här, på skype, eller facebook så kan vi lösa det.

 

För övrigt så klev jag inte för att jag ville ha en pokerpaus och det är bara att scrolla i vår fb-konversation om du glömt bort anledningen. Det är inte heller så att detta var min första post sen i Juli förra året och att jag hållt på med spel & dobbel i hemlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar till med min första backmånad någonsin sen jag började spela poker "seriöst" Då kan jag lika gärna backa med stil

 

-100k ish under nordic light veckan (turrar/CG)

-70k online

-30k ish på sportsbetting :(

 

Slutar nånstans runt 200k back, +- ett par tusen. Svårt att hålla koll på exakta resultaten live + att jag inte trackar min sportsbetting.

 

Nya tag i mars :D

 

 

Enda positiva är väl att jag har gjort bort 22,5 HSP under misären samt att jag lyckades vinna en 60k pott på 25/25 omaha :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar till med min första backmånad någonsin sen jag började spela poker "seriöst" Då kan jag lika gärna backa med stil

 

-100k ish under nordic light veckan (turrar/CG)

-70k online

-30k ish på sportsbetting :(

 

Slutar nånstans runt 200k back, +- ett par tusen. Svårt att hålla koll på exakta resultaten live + att jag inte trackar min sportsbetting.

 

Nya tag i mars :D

 

 

Enda positiva är väl att jag har gjort bort 22,5 HSP under misären samt att jag lyckades vinna en 60k pott på 25/25 omaha :S

 

:cry:

 

Tagga mars!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett en hel del nya svenskar kriga 10/20$ plon pa stars, ville ba papeka att man oftast har lite utav en smekmanad nar man forst kommer till stars. Men efter att ni spelat 20-30k hander kmr alla ha ett sample, dom ni inte mott annu prenumerar pa hander man koper fran trackers for att inte hamna efter, man maste va redo jobba mkt hart for att fa vinna, pa det har vi variansen.

 

 

14twojs.png

 

Ville inte lata dryg lr natt, men tank er for ni som spelar dar. Variansen i sa tuffa games ar helt siiiiinnessjuk. Tror jag ar 375k$ fran ATH pa 1020 senaste 15 manderna, sa det at latt att grava ett hal dar! :-)

 

ontopic:

Sa manaden gick

 

-60k$ stars

-6k kr svs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett en hel del nya svenskar kriga 10/20$ plon pa stars, ville ba papeka att man oftast har lite utav en smekmanad nar man forst kommer till stars. Men efter att ni spelat 20-30k hander kmr alla ha ett sample, dom ni inte mott annu prenumerar pa hander man koper fran trackers for att inte hamna efter, man maste va redo jobba mkt hart for att fa vinna, pa det har vi variansen.

 

 

Ville inte lata dryg lr natt, men tank er for ni som spelar dar. Variansen i sa tuffa games ar helt siiiiinnessjuk. Tror jag ar 375k$ fran ATH pa 1020 senaste 15 manderna, sa det at latt att grava ett hal dar! :-)

 

ontopic:

Sa manaden gick

 

-60k$ stars

-6k kr svs

 

Förstår du att variansen för spelarpoolen är lika med noll? Dvs att variansen är siiiiiiinessjuk är nödvändigtvis inte dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett en hel del nya svenskar kriga 10/20$ plon pa stars, ville ba papeka att man oftast har lite utav en smekmanad nar man forst kommer till stars. Men efter att ni spelat 20-30k hander kmr alla ha ett sample, dom ni inte mott annu prenumerar pa hander man koper fran trackers for att inte hamna efter, man maste va redo jobba mkt hart for att fa vinna, pa det har vi variansen.

 

 

Ville inte lata dryg lr natt, men tank er for ni som spelar dar. Variansen i sa tuffa games ar helt siiiiinnessjuk. Tror jag ar 375k$ fran ATH pa 1020 senaste 15 manderna, sa det at latt att grava ett hal dar! :-)

 

ontopic:

Sa manaden gick

 

-60k$ stars

-6k kr svs

 

Är det Sasuke och tiltmebig du tänker på då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...