Gå till innehåll

Nätverk med bra trafik och överkomlig rake


Mr_Fille

Recommended Posts

Har aldrig lirat på stars, men det känns ngt söndergrindat, kikade lite på 888 och tyckte klienten såg rätt trevlig ut + hyffsad trafik, men hört att det ska va svårt o få bra deals.

 

Någon som har koll på hur det ser ut på ongame i dagsläget?

 

På 888poker kan man kasta ägg och dyl på sina fi..:-)

 

Bara det värt att spela för..:-D

 

Tror inte ps är söndergrindat..med lite tableselektion klart bra värde..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 888poker kan man kasta ägg och dyl på sina fi..:-)

 

Bara det värt att spela för..:-D

 

Tror inte ps är söndergrindat..med lite tableselektion klart bra värde..

 

Haha. vafan. Det är ju episkt, måste vara rejält ev+

 

Så mkt hann jag inte se av klienten, men tyckte den såg ganska clean ut ändå, lite som gamla prima.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig lirat på stars, men det känns ngt söndergrindat, kikade lite på 888 och tyckte klienten såg rätt trevlig ut + hyffsad trafik, men hört att det ska va svårt o få bra deals.

 

Någon som har koll på hur det ser ut på ongame i dagsläget?

 

Ongame har inte särskilt många bord igång enligt Pokerscout:

http://www.pokerscout.com

 

Tror det främst är rb-nätverk som är söndergrindade (typ iPoker, Ongame). Har inte spelat på Stars själv, men är ju dumt att utesluta det pga en magkänsla. Bästa vore nog att testa dig fram helt enkelt och ha möjligheten att spela på flera nätverk för att kunna tableselecta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker själv att Pokerstars är bättre än sitt rykte. Visserligen kanske spelarna är bättre på poker än på andra sajter men å andra sidan så är de mer förutsägbara eftersom de är lite mer abc.

 

888 är faktiskt inte alls dumt. Det är ändå rätt hygglig trafik. Problemet är samma som på Svenska Spel att det är lite för många som spelar som fulla beväringar. Det är oftast en fördel då man tjänar bra på dem men man kan lika gärna åka på långa sekvenser av frustrerande förluster mot skräphänder som råkar träffa nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker själv att Pokerstars är bättre än sitt rykte. Visserligen kanske spelarna är bättre på poker än på andra sajter men å andra sidan så är de mer förutsägbara eftersom de är lite mer abc.

 

888 är faktiskt inte alls dumt. Det är ändå rätt hygglig trafik. Problemet är samma som på Svenska Spel att det är lite för många som spelar som fulla beväringar. Det är oftast en fördel då man tjänar bra på dem men man kan lika gärna åka på långa sekvenser av frustrerande förluster mot skräphänder som råkar träffa nåt.

 

Dock är ju pokerstars jääävligt stora med riktigt mååånga spelare, så det borde ju finnas alla möjliga kvaliteter på utbud av spelarna dom allra sämsta borde alltså vara sämst på pokerstars än någon annan klient likaså dom allra bästa borde även dom finnas på pokerstars, alltså glappet mellan fisk - haj är myyycket större på pokerstars än någon annanstans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock är ju pokerstars jääävligt stora med riktigt mååånga spelare, så det borde ju finnas alla möjliga kvaliteter på utbud av spelarna dom allra sämsta borde alltså vara sämst på pokerstars än någon annan klient likaså dom allra bästa borde även dom finnas på pokerstars, alltså glappet mellan fisk - haj är myyycket större på pokerstars än någon annanstans!

 

Sånt där är så svårt att avgöra. Förut, när jag var ännu sämre än vad jag är nu, hade jag mycket svårt att hålla mej flytande på Pokerstars medan jag gick rätt hyggligt på andra sajter som 888, microgaming och iPoker. Idag har jag märkligt lätt att spela på Pokerstars medan det går lite trögare på de andra sajterna. Det är svårt att säga vilka faktorer som är inne och påverkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Snälla, alla borde spela på mindre sidor som fortfarande ger bra deals och sluta rekommendera stars. Sanningen är att MASSA nätverk har tillräcklig trafik på 90% av allas spelnivåer.

 

Starta konton på 2-4 nätverk, känn vilka nivåer som du tycker är göttast för stunden. Typ så var action på microgaming gött i jul, ipoker var halvtajt men hade också en hel del bra bord medans ongame gått ner en massa på lågnivå PLO. Typ alla dessa sidor har bättre deals än pokerstars, lösare games och färre regs per bord. Ska själv grinda på 8 nätverk i sommar men jag är ju rätt kräsen med bordskvalite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...