Gå till innehåll

Omöjligt att få pengarna tillbaka från fulltillt


Heneks

Recommended Posts

Satte för ungefär en månad sedan in 230$, kontot blev spärrat direkt och jag fick skicka in bild på pass osv. Detta var jag tvungen att göra flertalet gånger vilket även drog ut på tiden från deras sida. Under denhär tiden har jag inte haft någon tillgång till kontot över huvud taget. Nu efter en månads tjat med kundtjänst får jag hem en check (enda tillåtna betalningsalternativet)

Denhär checken måste till inkasso för utredning vilket kostar 1000kr.

Det överstiger nästan värdet på checken. Ska det verkligen vara såhär?

Är mina 230$ förlorade? Jävla tjuvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte för ungefär en månad sedan in 230$, kontot blev spärrat direkt och jag fick skicka in bild på pass osv. Detta var jag tvungen att göra flertalet gånger vilket även drog ut på tiden från deras sida. Under denhär tiden har jag inte haft någon tillgång till kontot över huvud taget. Nu efter en månads tjat med kundtjänst får jag hem en check (enda tillåtna betalningsalternativet)

Denhär checken måste till inkasso för utredning vilket kostar 1000kr.

Det överstiger nästan värdet på checken. Ska det verkligen vara såhär?

Är mina 230$ förlorade? Jävla tjuvar.

 

skaffa neteller!!! enkelt smidigt snabbt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm du verkligen säker på det?

 

dom brukar vilja att man använder neteller

 

Efter att jag verifierat min identitet med ett tiotal bilder och en jävla massa tjat blev mitt konto upplåst för just check uttag.

Även om jag kunnat använda netteller så står jag likförbannat här med en check och 0 på kontot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att jag verifierat min identitet med ett tiotal bilder och en jävla massa tjat blev mitt konto upplåst för just check uttag.

Även om jag kunnat använda netteller så står jag likförbannat här med en check och 0 på kontot

 

Får man fråga hur du satte in pengar från första början?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att jag verifierat min identitet med ett tiotal bilder och en jävla massa tjat blev mitt konto upplåst för just check uttag.

Även om jag kunnat använda netteller så står jag likförbannat här med en check och 0 på kontot

tiotals bilder`?? nåja....:roll: och spärrat direkt?? hund begraven..

skriv som det var!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
tiotals bilder`?? nåja....:roll: och spärrat direkt?? hund begraven..

skriv som det var!

 

Håller med till hundra procent, aldrig varit något problem med uttag från Full Tilt för min del. Så länge allt är OK går det oftast snabbt, 2,5-3 dagar, att få ut pengar genom bankwiretransfer iaf. Det kanske skiljer sig mellan olika banker iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla åsnor alla ska vara, Komma o vara eftersmart o anklaga.

Killen frågor om en lösning på ett problem kan man inte svara på det så är de väl ba gå vidare till nästa tråd.

Känns som du är rätt fucked, skulle skriva ett välskrivet men argt mail till supporten (vet att ftp har sjukt dålig support) och säga som det är och kräva att dom blockar checken och fixar ett annat betalningsalternativ. De känns väl som de enda du kan göra. hoppas de löser sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla åsnor alla ska vara, Komma o vara eftersmart o anklaga.

Killen frågor om en lösning på ett problem kan man inte svara på det så är de väl ba gå vidare till nästa tråd.

Känns som du är rätt fucked, skulle skriva ett välskrivet men argt mail till supporten (vet att ftp har sjukt dålig support) och säga som det är och kräva att dom blockar checken och fixar ett annat betalningsalternativ. De känns väl som de enda du kan göra. hoppas de löser sig

 

Det handlar ju inte om att anklaga eller vara åsnor, men är allt OK och man skickar in den identifikation som efterfrågas(som på alla seriösa sidor), och har skött sig som sig bör, så löser det sig oftast på ett eller annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...