Gå till innehåll

Omaha Indicator


Mongojavel

Recommended Posts

är väl bara att ladda ner free trial och lira playmoney som det den versionen bara stödde så får du se för dig själv om du tycker det är värt det.

 

Har för mig att jag har testat något liknande eller fall det är samma för många år sedan och tyckte det var skit. Omaha manager är med all säkerhet bättre HUD. Och odds och outs räknar du ju snabbt ut själv utan att programmet ska behöva säga det, att den skulle visa hur många outs du har känns rätt meningslöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ingen star på odds eller vilka händer man bör lira, är lite av en callingstation. Jag vinner bra när jag fokuserar mitt spel, tänkte omaha indicator kunde ge mig svart på vitt, att när spela och inte spela! HM2 är bara skit. Jämt krångel, den kraschar jämt eller så klarar den inte av hand import etc etc...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ingen star på odds eller vilka händer man bör lira, är lite av en callingstation. Jag vinner bra när jag fokuserar mitt spel, tänkte omaha indicator kunde ge mig svart på vitt, att när spela och inte spela! HM2 är bara skit. Jämt krångel, den kraschar jämt eller så klarar den inte av hand import etc etc...

 

Kör HM1 då?

 

är väl bara att sätta sig ner och lära sig räkna odds, tar inte lång tid.

Skulle hellre ta de 700 spännen och regga ett konto på runitonce 1 månad och plöja igenom videos där. Lär ge betydligt mer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det tillåtet att ha programvara som räknar ut odds samtidigt som man spelar och indikerar vad man ska göra?

 

 

Ja, men finns program som "säger" åt dig vad du ska göra, vad jag förstått så är dom inte tillåtna, som tex "Advanced Poker Calculator"

 

medans "Omaha Indicator" är det.

 

detta enligt pokerstars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...