Gå till innehåll

HeroinStav - volym, lol, nu skottar vi liferoll


diazo

Recommended Posts

Fortsätter riva in tiltande placeringar i turrar, kanske kallt att klaga på djupa ITs men det suger lite semi när de börjar bli riktiga pengar i toppen.

 

Söndagsgrinden bestod av att busta typ allt som bara går, sen gå djupt i bigger 55 för att riva hem den magiska 13e platsen, 1200 sketna dollar för demongrinden där när en förstaplats hade skeppat 43k ish, kastade loss en 8$ zoom turre för att underhålla mig då det var 1-tabling ganska länge under natten, den binkade man in en 3e plats för en 800 bucks, så i princip samma cash lol.

 

aja, blev typ minpluss på turrarna så ska väl inte klaga, nu kom hantverkaren hit och ska måla, gg : )

 

Hur många turrar blir det på en söndag? Har du några tips på hur man klarar sig förbi finalbordsbubblan eller lite innan (plats 10-30) :-)

 

Hur många händer har ni fått ihop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många turrar blir det på en söndag? Har du några tips på hur man klarar sig förbi finalbordsbubblan eller lite innan (plats 10-30) :-)

 

Hur många händer har ni fått ihop?

 

vet inte riktigt hur många turrs de blir en söndag, runt 50-150 st skulle jag tro, beror på hur dåligt man springer : )

 

Dåliga tips på hur man kommer förbi finalbordsbubblan, tenderar att sluta på plats 19-11 lite väl ofta, men man ska inte fega, bättre och bomba ur sig än att gneta sig upp någon plats, gå för seger!

 

Antal händer vet jag inte riktigt, inte löst HEM än : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte riktigt hur många turrs de blir en söndag, runt 50-150 st skulle jag tro, beror på hur dåligt man springer : )

 

Dåliga tips på hur man kommer förbi finalbordsbubblan, tenderar att sluta på plats 19-11 lite väl ofta, men man ska inte fega, bättre och bomba ur sig än att gneta sig upp någon plats, gå för seger!

 

Antal händer vet jag inte riktigt, inte löst HEM än : )

 

Jäklar, inte illa.. Tippar på variansen också är enorm då. =D

 

haha, ja tyvärr mer regel än undantag att sluta där, åker tamefan på bubblan dagligen. Får försöka jobba på det.

 

Fundering på det. 3 betsjama AI pre efter bet runt blinds med AT+ osv, för löst eller skall man köra ännu lösare tro? Iofs spelar vi rätt olika nivåer men känns som att du har ett övertag i relativt stor del av händerna(de kommer slänga), framförallt mot aggressiva storstackar.

 

Äsch HEM vad är det? Köra på instinkt har varit standard sedan paradise poker. :lol:

 

Tack för svaret hur som helst =) Alltid trevligt med lite inputs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen en skaplig dag, 3a i 44$ 15k$ garre turbon på stars för 2.5k$ och 3a winamax prime time för 1k€, några andra småcashar och 4k sek upp på svs landar dagen på 23.5k sek upp, nu måste man ta ett demonpass disk eftersom köket ska målas om imorgon, kul sätt att avsluta en god dag :/ 14h grind avbokat iaf!

 

Just ja, la om alla mina spellistor på spotify, tog bort runt 180 gamla så de som hade subscribes blev eventuellt av med dem? Gjort nya och bättre nu iaf :)

 

edit: extremt osugen på att diska, funderar på att lägga allt i badkaret...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen en skaplig dag, 3a i 44$ 15k$ garre turbon på stars för 2.5k$ och 3a winamax prime time för 1k€, några andra småcashar och 4k sek upp på svs landar dagen på 23.5k sek upp, nu måste man ta ett demonpass disk eftersom köket ska målas om imorgon, kul sätt att avsluta en god dag :/ 14h grind avbokat iaf!

 

Just ja, la om alla mina spellistor på spotify, tog bort runt 180 gamla så de som hade subscribes blev eventuellt av med dem? Gjort nya och bättre nu iaf :)

 

edit: extremt osugen på att diska, funderar på att lägga allt i badkaret...

 

Pic or it didnt happen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att gå in för sista veckan, vi outar resultat för lite spänning.

 

Projektet är just nu runt 157k sek upp, slutspurt, tänker vi ta de lugnt och spela säkert? Nej fy fan, staven ska skotta hela helgen, jag tänker försöka riva av alla fina turneringar jag hittar, make it or break it, nu kör vi! <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att gå in för sista veckan, vi outar resultat för lite spänning.

 

Projektet är just nu runt 157k sek upp, slutspurt, tänker vi ta de lugnt och spela säkert? Nej fy fan, staven ska skotta hela helgen, jag tänker försöka riva av alla fina turneringar jag hittar, make it or break it, nu kör vi! <3

 

Ni får jobba som fan nu i veckan eftersom jag kommer ner och förstör resultatet! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte riktigt hur många turrs de blir en söndag, runt 50-150 st skulle jag tro, beror på hur dåligt man springer : )

 

Dåliga tips på hur man kommer förbi finalbordsbubblan, tenderar att sluta på plats 19-11 lite väl ofta, men man ska inte fega, bättre och bomba ur sig än att gneta sig upp någon plats, gå för seger!

 

Antal händer vet jag inte riktigt, inte löst HEM än : )

 

 

150 MTT på en dag?! Hur många turrar har du då igång samtidigt som mest?

Fler än 30 antar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken.

 

Längesen jag skrev något här! Grindat sönder när jag varit här sen haft lite annat för mig!

 

Orkar inte skriva något längre nu heller, men ser onekligen ljust ut med vårt resultatmål, volymmålet är det lite sämre med.. :)

 

Avslutar en ruggigt skön dag/natt/morgon med att jobba mig över BE i CG efter 12h grind och 25k hålet, lyckades dessutom dinga hem fighten igår! Det var inte igår man vann en rolig SvSturre, blev otroligt lycklig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

150 MTT på en dag?! Hur många turrar har du då igång samtidigt som mest?

Fler än 30 antar jag?

 

nja blir ju runt 10-16st, sen lite hyperturbos på de samt lateregs med litta högre blinds så går de ju semifort, kasta in 16h grind på de så e man ju hemma : )

 

sen e jag ju sprutdålig på MTTS så bustar ofta inom 2-3min ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På request av Felstav så kommer här lite GIF-sjukhushänder ifrån senaste dagarna!

 

Hand 1:

 

Boss $5000.00 No Limit Hold'em - 4 players

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Player2 (BB): $10075.00

Player3 (CO): $4825.01

Player4 (BTN): $9900.06

Hero (SB): $40764.84

Pre Flop: ($75.00) Hero is SB with A:spade: A:diamond:

 

tumblr_n0rjbnmnut1r3gb3zo1_400.gif

 

2 folds, Hero raises to $150

 

baby-dance.gif

 

Player2 raises to $460

 

ExtrasGiggle.gif

 

Hero raises to $1196

 

tumblr_mtjv2svzr41qdlfp4o2_r1_400.gif

 

Player2 calls $736

 

490803badcc72c5b492f939f689931e9.gif

 

Flop: ($2392.00) K:spade: 4:spade: 8:club: (2 players)

Hero checks, Player2 bets $1000.00

 

tumblr_mm32n2GbfJ1qcrz0no1_500.gif

 

Hero calls $1000

 

scrubs-lovetrain-o.gif

 

Turn: ($4392.00) 6:heart: (2 players)

Hero checks, Player2 bets $2100.00

 

tumblr_mo209fRZaL1r03eaxo1_400.gif

 

Hero calls $2100

 

giphy.gif

 

River: ($8592.00) Q:club: (2 players)

Hero checks

 

tumblr_l8f75gpqtS1qds55lo1_400.gif

 

Player2 bets $5779.00

 

giphy.gif

 

Hero calls $5779

 

tumblr_mit6ymxodv1qa6z6mo2_250.gif

 

 

 

Final Pot: $20150.00

Player2 shows 4:diamond: 4:heart:

 

michael-scott-noooooooooo-o.gif

 

Player2 wins $20135.00

(Rake: $15.00)

 

tumblr_inline_mzuc7xBaKb1r79k32.gif

 

tumblr_m6iijp6vJC1rpuhjy.gif

 

 

 

 

 

 

Hand 2:

Boss $5000.00 No Limit Hold'em - 5 players

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Player1 (BB): $9772.67

Player2 (UTG): $13007.23

Player3 (CO): $4737.50

Player4 (BTN): $10312.86

Hero (SB): $19540.35

 

Pre Flop: ($75.00) Hero is SB with Q:heart: Q:diamond:

 

tumblr_lim6d3LG8d1qc9exr.gif

 

Player2 raises to $150 2 folds, Hero raises to $550

 

tumblr_lq09fbBY701qlconpo1_500.gif

 

Player1 calls $500, Player2 raises to $1575, Hero calls $1025, Player1 calls $1025

 

tumblr_llr18fNXZI1qaeq4j.gif

 

Flop: ($4725.00) T:diamond: 9:diamond: 4:spade: (3 players)

Hero checks, Player1 checks, Player2 bets $1650.00

 

IlNGr.gif

 

Hero calls $1650

 

tumblr_inline_mzj2waNMXN1r2jpvg.gif

 

Player1 folds

 

Turn: ($8025.00) 6:heart: (2 players)

Hero checks, Player2 bets $3100.00

 

tumblr_maohu0YkXK1qh5ucdo3_250.gif

 

Hero calls $3100

 

9339e27df42b8f516de49815a18ea127.gif

 

River: ($14225.00) 7:spade: (2 players)

Hero checks, Player2 bets $6682.23

 

tumblr_m4e2teBjpC1qmhwe1o1_400.gif

 

Hero calls $6682.23

 

tumblr_mak17hJgXJ1qzdjv6.gif

 

 

 

Final Pot: $27589.46

Player2 shows K:diamond: A:spade:

 

Hvxaz.gif

 

Hero shows Q:heart: Q:diamond:

Hero wins $27574.46

(Rake: $15.00)

 

 

tumblr_mw5a6gmeP31qi6wx2o1_r1_500.gif

 

tumblr_mdg63iqTL81qkmqyho1_400.gif

 

laugh.gif

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja! Weird fråga men någon som litar och tror på mig och kan låna ut 1-1,5k dullz på stars (dvs skicka till mitt starskonto/swebank)? Säljer även av upp till 50 % typ om någon är sugen, tänkte lira de flesta stora och några mindre, tror en del kan voucha för mig både när det gäller det ekonomiska och turremässigt, var inte meningen bli en stejk/sälja av procentpost utan behöver helt enkelt runt 1k dullz på stars pga det har klyddat med IRL-smet/intag för mig, men SvS-smet finns att dega ut så inga probs! Om någon mot förmodan är intresserad kan vi ta det i pm! =) glgl nu kör vi, hh river av monsterpasset, minibiff är på besök och turregrindar, nu ska man procenttura :D spelar cg/lite mysturrar själv tillsvidare men hoppas på att gå på ett gödigt pass!

 

edit:

 

Löst med smet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...