Gå till innehåll

PF-träff Malmö (Whoop Whoop)


Starfitter

Recommended Posts

PF träff Öresund-version

 

Plats: CC Malmö

Tid: 8 Mars

Syfte: Nya ansikten & stöka

 

Det var så här att jag kom att tänka på vad många nya regs till semi-regs här på PF som bor i Öresundsregionen som man aldrig har träffat. Det var även numera ett rejält dag sedan vi köra någon IRL-träff, vilket tidigare hände rätt frekvens även om kretsen människor nästan alltid var densamma.

Det vore därför roligt att styra något.

 

De problem man ställs inför är vilket forum som passar att träffas i. Ett uteställe är sådär detta halvåret och blir uppslutningen lyckad kan det vara svårt att hålla ihop gruppen och inte bli indelad i små klungor pga att det finns begränsad yta. Det är även lite väl mycket att begära att någon ska husera allt för många i sitt hem (läs: Av ens respektive).

 

Därför tänkte jag att man skulle kunna kombinera det hela med att alla reggar någon billig helgturre på CC som normalt har 40 platser eller så, det serveras ju både alkohol och mat, nära för utgång efter osv.

Den största fördelen är ju att det är perfekt för att tala över ett runt bord och samtidigt bli serverad öl.

 

Feedback och intresseanmälningar vore passande i tråden.

 

gdp_gif.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får meddela när det närmar sig om jag kan medverka eller ej.

Tycker själv att CC är väldigt strikt och tråkigt.

Ett annat alternativ är ju O'learys i Entré-huset där det tillåts lite mer stök. Finns mkt skoj som bowling, baskethoops, airhockey, fussbal, race-room, bullride osv.

Stora möjligheter för lite bets också för de som gillar det mao :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får meddela när det närmar sig om jag kan medverka eller ej.

Tycker själv att CC är väldigt strikt och tråkigt.

Ett annat alternativ är ju O'learys i Entré-huset där det tillåts lite mer stök. Finns mkt skoj som bowling, baskethoops, airhockey, fussbal, race-room, bullride osv.

Stora möjligheter för lite bets också för de som gillar det mao :lol:

 

Sant!

Det var bra där sist men känns som att man inte hänger där i flera timmar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant!

Det var bra där sist men känns som att man inte hänger där i flera timmar?

 

Nä det är väl om man kör bowling 1h om det är intressant å sen en stund med lite andra roliga tävlingar De gångerna jag har varit där har vi alltid käkat och kollat någon match så blir ju att man är där ett antal timmar då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...