Gå till innehåll

Årsresultat 2013


Sladdafan

Recommended Posts

har tyvärr inte nån årsdatabas, 3 datorer och en crash

 

OFOa8TZ.jpg

men blev ungefär 1.2M händer och 200k$

 

Tufft år av många timmar och mycket krystad bajsvolym många dagar men känns skönt att man klarade av det man startade att jaga efter för ett år sen.

 

2014 blir det färre bord, högre stakes, mera svs, mer offtable jobb och mer passion!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen volym att tala om och resultatet blev därefter, tror inte ens man nådde upp i 6-siffrigt iår. Väldigt svårt att säga hur mycket jag spelat men skulle gissa mellan 3-400h ungefär.

 

Dock all time high IRL-mående med flytt till ny stad, dekadent studentliv och jävligt mycket utveckling socialt och andra IRL-saker så får man nog ändå summera året som fruktansvärt bra. Nästa år fortsätter vi på inslagen väg och adderar lite mer poker så kommer det nog bli minst lika bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började med 6k rulle i slutet på mars. Rushade fint i början, sprang trögt i mitten och turade i slutet på året. Allt som allt blev det väl runt 130k upp. Är dock rejält grindmotiverad atm så det kan bli ett kul år =)

 

Mycket wp longple! Lite avundsjuk på folk som klarar att pressa in sån volym!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bjuda på min PLO-graf för året. Blandat 6-max och HU. Efter en något seg start tog det fart till slut och jag är mycket nöjd med slutresultatet. 443 inköp över 385k händer ger ca 11.5bb/100 8-) Plus på alla nivåer jag har spelat. Mitt nyårslöfte får bli att börja använda en HUD... :oops:

 

 

tC6tq74.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...