Gå till innehåll

Poker-bot?


ErikFisken

Recommended Posts

Tjena. Jag har en poker-bot. Inte för att jag vill använda den utan mest för att lära sig, hur fungerar det med spelbolagen? Märker dom att det är en bot som sitter och spelar om man lirar cirka 5-8 timmar om dagen? Funderar även på att sälja den... Tankar? Har även en jävligt massa profiler till......

 

Användare avstängd /Mod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att du först köpt den (ett program) och nu vill sälja den vidare?

 

edit: haha, kollade sidan nu. Ett par grejer.

1. Licensen är datorspecifik.

2. Dom specificerar att downloadbundlen innehåller filer som heter iexplore.exe samt dll-filer som ändrar namn ofta. Ringer inte det en varningsklocka så vet jag inte vad som gör det....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härliga kommentarer från er...! Anledningen att jag vill sälja är för att jag har en patch till och roboten är crackad dvs jag kan använda roboten till 100 datorer om jag vill utan att köpa en "riktig" licens för 129 dollar.

 

Om den är dålig? Körde en 10 euro buy in och hamnade riktigt short average var typ 7k och jag hade 1-1.5 så jag startade boten och tänkte äh det är ju ändå slut för min del.. Cashade cirka 120 euro på den turren hamnade på 6-7 plats av cirka 220-230 spelare så den är ju helt ok ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena. Jag har en poker-bot. Inte för att jag vill använda den utan mest för att lära sig, hur fungerar det med spelbolagen? QUOTE]

 

 

Om den är dålig? Körde en 10 euro buy in och hamnade riktigt short average var typ 7k och jag hade 1-1.5 så jag startade boten och tänkte äh det är ju ändå slut för min del.. Cashade cirka 120 euro på den turren hamnade på 6-7 plats av cirka 220-230 spelare så den är ju helt ok ...

 

 

Snyggt.

 

Edit; Gah, lyckas aldrig med dubbelcitat (=

Edit2; Skön Cyntaxfeeling på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att du först köpt den (ett program) och nu vill sälja den vidare?

 

edit: haha, kollade sidan nu. Ett par grejer.

1. Licensen är datorspecifik.

2. Dom specificerar att downloadbundlen innehåller filer som heter iexplore.exe samt dll-filer som ändrar namn ofta. Ringer inte det en varningsklocka så vet jag inte vad som gör det....

 

1. Min är crackad med patch. Behövs ingen licens, är senaste versionen.

2. Att den byter namn är för att den inte ska heta HoldemBot och att bolageb ska hitta den, heter den calc.exe kan det bli lite konstigt att man alltid har en miniräknare i flera timmar när man spelar. Spelar man 5-8 timmar per dag och inga omänskliga sessioner som typ 18-20 timmar per dag så är det rätt riskfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena. Jag har en poker-bot. Inte för att jag vill använda den utan mest för att lära sig, hur fungerar det med spelbolagen? QUOTE]

 

 

 

 

Snyggt.

 

Edit; Gah, lyckas aldrig med dubbelcitat (=

Edit2; Skön Cyntaxfeeling på detta.

 

Använda och prövat ett par gånger är väl två olika saker... Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...