Gå till innehåll

Rakeback/bonussystem


seeho

Recommended Posts

Det beror helt och hållet på vilket nätverk du spelar på, t.e.x ongame har upp till 40% cashback men då behöver du spela ganska mycket varje månad för att få det tror jag, på Ipoker är det väldigt olika, vissa skins har sjukt dåliga belöningar och andra har ganska bra, Winner poker har ganska bra tycker jag då man kan köpa cash för sina poäng och det blir en bra rakeback % på det ifall du spelar ganska mycket.

Affliates kan ju ge dig upp till 60% fast rakeback på vissa sidor.

Ongame har bra first deposit bonusar, där du får cashback samtidigt som du jobbar in bonusen. har för mig att deras bonus är som 35-40% rakeback. Bara att googla och kolla upp vad för bonusar sidorna erbjuder =)

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret. Är William Hill det gäller, trodde det framgick av trådstarten.

Har redan ett konto som jag spelar på där sen deras julkaleder, som för övriggt var mkt bra!

 

Vet du om man per automatik har rake back där eller vad man har för ytta av sin VIP-status?

 

Otroligt tacksam för svar då jag just nu är helt lost :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha sorry! läste bara att det stod (rakeback/bonus).

Men eftersom du är reggad genom pokerforum så är det bäst att du slänger iväg ett PM till partneransvarig och frågar dom hur deras rakeback/bonus fungerar, jag tippar dock på att du får poäng på william hill där du sen kan köpa cash. VIP statusen betyder olika på de olika Ipoker skinsen, antingen så samlar du in samma poäng för varje $ du rejkar och ju mer du rejkat på en månad desto bättre cashback % blir det, eller så fungerar poängsystemet som så att när din status går uppåt så får du också mer poäng för varje $ du rejkar.

Jag tror inte att pokerforum erbjuder fast rakeback, men kolla med dom hur det fungerar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...