Gå till innehåll

Sajt: Win Cake (tidigare Cake Poker )


ToBad

Recommended Posts

Jag förde över $100 från Neteller till Win Cake (tidigare Cake Poker ) och spelade upp mig till $250. Så jag bestämnde mig för att casha ut $50 till Neteller.

Nu efter ett par dagar står uttagningen till Neteller fortfarande som, Pending Cashout amount: $50.

Det visar sig efter en sökning på nätet att Wn Cake är notoriska på att förhala utbetaling till baka till spelarna.

Många har fått vänta i månader och vissa väntar fortfarande.

Bla har ett pokerforum twoplustwo.com skrivit om detta, http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/win-cake-poker-withdrawals-177699/

 

Det är verkligen konstigt att Neteller låter Win Cake få fortsätta använda deras betalsystem när dom vet att spelarna få gå i månader utan att se röken av sina pengar som försöker sättas in på Neteller igen.:evil:

 

Nu undrar över ni andra som har erfarenhet av pågående och utförda betalningar från Win Cake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är samma sak på everleaf, jag satte in pengar där i Augusti 2012 och vann 3K € och valde då att casha ut till neteller.

En vecka senare hade jag fortfarande inte fått mina pengar så jag tog kontakt med supporten och fick svaret att dom hade fördröjningar på sina uttag men att jag kommer få mina pengar så fort som möjligt.

Jag väntade och väntade, det gick 3 veckor sen så tog jag kontakt igen och fick då samma usla förklaring.

 

Då började jag kolla runt lite på nätet om det var fler än jag som väntade på utbetalning och det var hur många som helst.

Jag kontaktade LGA och bad dom hjälpa mig få ut mina pengar.

Efter 3 månaders väntan fick jag ÄNTLIGEN mina pengar till neteller.

Även fast det tog så lång tid för mig att få pengarna så är jag en av dom som hade turen att få något alls!

Jag vet flera spelare som sitter inne med 10-20 K€ på sina konton och har väntat i över 1 år på att få ut dom.

 

Vi får hoppas på att det inte är lika allvarligt med Cake så att du får dina pengar snart :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...