Gå till innehåll

Big hot 11 29/11


daddyshammer

Recommended Posts

spelade den igår och vi var 4 som spelade handen varav pengarna åkte in, och jag fick stegen, MEN döm till min förvåning när jag synade sista höjningen och programmet lägger min hand???!!! :evil::!:

 

Jag skickade ett mail till supporten direkt med hand nummer , men har inte fått svar än.. vad fan hände egentligen? Första gången det har hänt mig iallafall.. nån annan?

 

Hade inte ens spelat 5 minuter och redan utan marker.. fan va sne jag blev.. skillnad om det hade varit självförvållat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hänt mig ett par gånger, men har då visat sig bero på min nya router (telia) där man helt slumpmässigt blir av med internetåtkomsten en kort stund utan att det syns i pokerklienten.

 

Det ska tydligen vara en energieffektiv router :evil:

 

Vore ju sjukt trist om det var Pokerstars fel i ditt fall. Katastrof t.o.m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iof så har det hänt att kontakten försvinner en stund då och då men då så ser jag att den kopplar upp igen, men här bara la den handen utan anledning.. :cry:

 

Snacka om antiklimax, när man höjt varje gata och alla hakar på till sista och stegen går in.. Dollar tecknena rullade i ögonvitorna.. tills dom rann ut av tårarna :(:shock:

 

Men jag antar att det inte är någon ide att gråta över spilld mjölk, då jag knappast får tillbaka insatsen som plåster på såren *hostar HÖGT och tydligt* :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade den här historiken :shock::mad::ola:

 

Som jag sa.. där står det att jag foldade handen ..

Hade ju fan inte en chans att ens HINNA att folda isåfall, innan hand fan redan var lagd!!!

Jag hann ju inte ens styra musen till knappen för att syna

 

 

 

 

Begäran om PokerStars handhistorik - Hand 107769722031 PokerStars Support Today at 3:59 PMTodaddyshammer@yahoo.com,

Historik för hand #107769722031 begärt av daddyshammer (daddyshammer@yahoo.com)

 

*********** # 1 **************

PokerStars hand #107769722031: Turnering #821821465, $10+$1 USD Holdem No limit - Nivå II (15/30) - 2013-11-29 20:17:34 CET [2013-11-29 14:17:34 ET]

Bord '821821465 187' 9-max Plats #6 har knappen

Plats 1: daddyshammer (3112 i marker)

Plats 2: QueenssneeuQ (5145 i marker)

Plats 3: Sir_Stefan_1 (2688 i marker)

Plats 4: dainius171 (3750 i marker)

Plats 5: beast4ever_1 (3310 i marker)

Plats 6: georgebus826 (3225 i marker)

Plats 7: wow.GhosT (2255 i marker)

Plats 8: rehugo (3000 i marker)

Plats 9: gdk1970 (3390 i marker)

wow.GhosT: lägger small blind 15

rehugo: lägger big blind 30

*** HÅLKORT ***

Utdelat till daddyshammer [9s 9h]

gdk1970: raise 60 till 90

daddyshammer: call 90

QueenssneeuQ: fold

Sir_Stefan_1: raise 315 till 405

dainius171: fold

beast4ever_1: fold

georgebus826: fold

wow.GhosT: fold

rehugo: fold

gdk1970: call 315

daddyshammer: call 315

*** FLOPP *** [7c 8d 2h]

gdk1970: check

daddyshammer: check

Sir_Stefan_1: bet 750

gdk1970: raise 870 till 1620

daddyshammer: call 1620

Sir_Stefan_1: raise 663 till 2283 och är all-in

gdk1970: call 663

daddyshammer: call 663

*** TURN *** [7c 8d 2h] [Ts]

gdk1970: bet 702 och är all-in

daddyshammer: fold

Ej synad satsning (702) returnerad till gdk1970

*** RIVER *** [7c 8d 2h Ts] [Jh]

*** VISNING ***

gdk1970: visar [8c 8s] (triss, åttor)

Sir_Stefan_1: visar [Qd Qs] (par i damer)

gdk1970 vann 8109 från potten

Sir_Stefan_1 avslutade turneringen på 4271:a plats

*** SAMMANFATTNING ***

Total pott 8109 | Avgift 0

Bord [7c 8d 2h Ts Jh]

Plats 1: daddyshammer foldade på Turn

Plats 2: QueenssneeuQ foldade innan Flopp (satsade inte)

Plats 3: Sir_Stefan_1 visade [Qd Qs] och förlorade med par i damer

Plats 4: dainius171 foldade innan Flopp (satsade inte)

Plats 5: beast4ever_1 foldade innan Flopp (satsade inte)

Plats 6: georgebus826 (knappen) foldade innan Flopp (satsade inte)

Plats 7: wow.GhosT (small blind) foldade innan Flopp

Plats 8: rehugo (big blind) foldade innan Flopp

Plats 9: gdk1970 visade [8c 8s] och vann (8109) med triss, åttor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Notera här att jag inte har sett någon log fil som du skickat in och har inte tagit del av någon information mer än den du beskrivit här MEN enligt hand historiken du publicerade så foldade du INNAN du fick stegen, på turn när en av motståndarna höjde.

 

Med logfilen, om du skickar in den så kan vi även se var och hur du klickade vid tidpunkten och förklara vad som hände i mer detalj om/när du skickar in den.

 

Supporten som hanterar ditt ärende skall även kunna ge dig ytterligare info med hjälp av hand historiken.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Security

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska jag kunna bevisa att jag inte foldade handen? Står så i loggen, men jag va fan inte ens närheten av knapparna, och HANN helt enkelt inte att göra mitt drag förrän handen va lagd :-(

Och kollar du min hand så försår du att jag inte kunde lägga handen då jag hade alldëles för bra hand och en massa outs med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Notera här att jag inte har sett någon log fil som du skickat in och har inte tagit del av någon information mer än den du beskrivit här MEN enligt hand historiken du publicerade så foldade du INNAN du fick stegen, på turn när en av motståndarna höjde.

 

Med logfilen, om du skickar in den så kan vi även se var och hur du klickade vid tidpunkten och förklara vad som hände i mer detalj om/när du skickar in den.

 

Supporten som hanterar ditt ärende skall även kunna ge dig ytterligare info med hjälp av hand historiken.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Security

 

Har skickat loggen till supporten redan.. gjorde det strax efter det hände

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail från supporten där det står exakt vad som skett.. jag hade klickat i checka/syna rutan (skulle ju syna) men av någon anledning så var det helt plötsligt ikryssat i checka/folda ..??

Jag vette fan.. verkar som om det finns kommandon man inte ser av vad jag kunde utröna av det dom beskrv för mig... men men..

 

Visst i stridens hetta kan väl det mesta ske, men jag har då väl aldrig klickat i checka/fold rutan då jag var den som pushade för att gå all in.. :roll::ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Va med om exakt samma sak på SVS häromdagen. Sitter på nötstegen i pos när fi betar ut river och jag har händerna helt fritt i luften och handen snapfoldas. Blev sjukt lack men inte gått vidare med ärendet då det inte är någon stor summa. Ändå, hur ska de ens kunna hända!?

 

Du hade säkert råkat klicka i "Lägg dig"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...