Gå till innehåll

Social handhistory-sida behöver beta-testare


bzkt

Recommended Posts

Har precis lanserat Handalyze. En ny sida för att posta och dela händer, med fokus på att det ska vara en social sida (använder det buzzordet i brist på något bättre). Skulle behöva beta-testare/användare i detta tidiga skede för att få igång sidan och förhoppningsvis få feedback.

 

Många funktioner finns med på roadmapen som handkonverterare, etc. I dagsläget finns följande funktioner:

  • Posta handhistorik
  • Handkonverterare för Pokerstars (Hold'em enbart just nu)
  • Dela händer
  • Kommentera på specifika rader i händer
  • Få notifikationer när någon kommentar en hand du postat eller en hand du kommenterat på
  • Följ andra användare för att få notifikationer när de postar nya händer

 

Registrera ditt konto här: http://www.handalyze.com/signup

 

Jag skulle uppskatta alla former av feedback och kommentarer. Hoppas ni gillar tjänsten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon anledning att tvinga signup, och om det gör det, kräva epost?

 

Vill man ha konto-återställning tillgängligt via epost så kan man ju göra den featuren frivillig för användarna istället för att kräva det för att över huvud taget börja posta.

 

Det är sånt som får mig att skippa siter 90%+ av tiden, så också i det här fallet. Jag har inte kollat om ni kräver epost-verifiering, men om ni gör det är det trippelt irriterande.

 

Imo så en av reddits bästa egenskaper att de inte kräver sån skit utan att det går att skapa konto på 10-30 sekunder utan att man behöver släppa någon info om man inte vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon anledning att tvinga signup, och om det gör det, kräva epost?

Nej det finns egentligen inte någon anledning och jag förstår dig. Varför jag gjorde det valet nu var att jag ville få upp sidan för att testa den med användare. Att kunna posta anonymt leder till mer arbete vad gäller att se till att ingen missbrukar tjänsten.

 

Ska fixa den möjligheten inom en snar framtid, tack för feedbacken. Skriver här i tråden när det är ordnat.

 

PS. det finns inget krav på epost-verifiering, man loggas in direkt efter att man registrerat sig.

 

EDIT: Jag missuppfattade dig först, trodde du ville posta helt anonymt. Har fixat nu att e-post inte är obligatoriskt när man registrerar sig, det är bara om man vill kunna återställa sitt lösenord :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint initiativ, men att man inte kan se vad pot-size är på varje gata är lite meh imo =) Annars tycker ja mkt om tanken med att man kan kommentera direkt i handen på varje action, nytänkande!

Tackar! Tanken är att sidan ska ha en handkonverterare sen som formaterar händerna bättre med potstorlekar och dylikt. Men just nu är den i ett tidigt stadie :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handkonvertering för Pokerstars

 

Jag har precis rullat ut en handkonverterare för Pokerstars på sidan som gör följande:

  • Visar spelare
  • Formaterar actions
  • Delar upp handen i streets med potstorlek och kort
  • Med mera..

 

Just nu är den testad och har stöd för:

  • Engelska handhistorys
  • Hold'Em
  • NL (även PL och FL borde fungera)

 

Exempel på konverterad hand: http://www.handalyze.com/hand/10

 

Testa gärna och rapportera om något inte fungerar som det ska!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...