Gå till innehåll

Varning För Cyntax


Recommended Posts

VARNING FÖR CYNTAX

 

Hallå hej, jag är en ruggigt ovan forumpostare då jag vanligtvis håller mej från att posta. Men nu känner jag att det e dags för en post, jag ska försöka hålla det lättläst o inte allt för personligt. Det kommer givetvis bli en riktig lång en, eftersom det finns mycket att berätta, och då kommer jag ändå garanterat glömma något på vägen, några som läser här kanske vet vem jag är, men jag hoppas att alla tar sej tid att läsa igenom det här o att ingen gör om mitt misstag.

 

Det hela började för ett par år sen, med att jag fick hem det såkallade "brevet" från skatteverket, enda skillnaden mot den stora skaran som fick just samma brev från skatteverket var att jag och ett fåtal andra spelare fick det året före den stora brevutskickningen eller "räden" som pokerfolket så fint namngett den. Jag hade vunnit en del på Pokerstars o givetvis hade skatteverket snappat upp detta, jag tog tag i det så snart jag kunde, på det bästa vis jag kunde.

 

Ha i åtanke att det fanns inga stora grupper av spelare, varken proffs eller hobbyspelare, som kunde snacka ihop sej o leta efter gemensam representation eller liknande, utan det var lite mer utav ett problem att lösa på egen hand, o det fanns inte många svar att få eller läsa sej till. Oturligt nog föll mitt val av "försvarare" på Cyntax, vilket jag trodde var ett OK val på grund av att han samtidigt skulle hjälpa en vän till mej som är ett av de större svenska namnen. Min tankebana var något i stil med att om han litar på Cyntax, då borde väl jag oxo kunna göra det. Under resans gång har dock mer eller mindre alla jag pratat med om Cyntax direkt eller indirekt inflikat eller antytt att han är en klåpare utan större koll på vad som egentligen stämmer eller inte, o han baserar ofta sina beslut på vad han tycker istället för något konkret, han döljer detta väldigt bra i sitt konstanta yrande o babbel.

 

Vi två bestämmer möte med Cyntax för att prata ihop oss lite om hur vi ska gå vidare o dylikt, vi möts alla tre och Cyntax pratar på som en jag vet inte vad, han pratar hejvilt om hur korkade skatteverket är och hur bra det här kommer gå, givetvis är skattetillägget på 40% hur lätt som helst att "dodga", vilket han grundar i att det är så oklara regler och det är helt orimligt att skatteverket kan begära straffskatt(bara ett exempel på hans säljsnack, även om han har en poäng). Cyntax och jag pratar vidare dagen efter och han säger att om jag vill att han ska hjälpa mej vill han ha betalt i förskott, hans argument var att det kommer kosta mycket mindre att betala han en fast summa direkt, mot att han tar hand om allt efteråt för min räkning o gör ett kanonjobb(kommer återkomma med information om Cyntax syn på ett kanonjobb), vs hyra in en dyr jurist med timlön som tickar. Jag kommer ihåg att min magkänsla direkt kände hur weird det här var, jag pratade med en nära vän om att betala i förskott o han tyckte oxo det kändes lite off, men då jag inte såg någon annan utväg betalde jag honom i förskott, big misstake skulle det visa sej.

 

Nåväl, Cyntax skriver ihop en överklagan till skatteverket, tiden går och vi väntar på svar från rätten. Han förbereder oss med att säga något i stil med att "vanligtvis förlorar man i första instansen mot skatteverket, men vi överklagar givetvis direkt till kammarrätten då, vilket ger oss en chans att fördjupa oss i fallet och det skulle ge Cyntax en chans att kalla till rättegång/möte/hearing med vittnen, domare, spelare osv.

 

Till slut får vi hem en dom, och för första gången har Cyntax rätt(!!!), man förlorar tydligen väldigt ofta i första instansen mot skatteverket, iaf i detta fall, avslag på alla punkter, ridå. Givetvis ska vi överklaga, nu har även tankar om nettovinstbeskattning dykt upp i mitt huvud, utifall att pokerstars inte skulle vara skattefritt. Jag tror även att fler spelare börjat få "brevet" nu men jag är inte helt 100% säker på det. Cyntax som fått avslag på alla punkter gör genidraget att skicka in exakt samma överklagan igen(mer eller mindre iaf). Vi skickar även med en uppskattning på vad jag är plus på pokerstars för året efter avdrag för turneringsinköp och cashgameförluster är inräknade, dvs nettovinsten, enligt Cyntax kvittar det om den är spot-on eller inte för det ska jag redovisa senare(till skatteverket, inte kammarrätten) om jag blir dömd att betala skatten på min nettovinst och inte bruttovinst.

 

Cyntax kallar till möte med skatteverkets processare+handläggare+vittnen(folk som jobbar i sverige för Pokerstars räkning, då planen är att bevisa att deras verksamhet bedrivs i Sverige), när det visar sej att pokerstars representant inte tänker dyka upp, eftersom det inte är tvunget enligt lag, faller Cyntax plan varpå, han väljer att inte informera skatteverket att det hela är inställt så de sitter fint och väntar på oss utan resultat vilket får oss att se väldigt seriösa ut(Cyntax informerar givetvis inte mej om att han inte informerar skatteverket). Vi har senare möte i min lägenhet alla tre och min flickvän råkar vara hemma, märkligt är att till och med hon reagerar och blir förvånad på Cyntax okunnande när han ställer sej som ett frågetecken till att det kallade vittnet från Pokerstars inte var tvunget att dyka upp, för att uttrycka sej som hon gjorde "det borde väl vara basic knowledge för vilken juridikstudent som helst?".

 

Samtidigt ber skatteverket mej komplettera med uppgifter för att kunna bli nettovinstbeskattad, dvs göra avdrag för tex cashgameförluster o turneringsinköp, jag tar upp detta med Cyntax men han är helt övertygad om att det är tusen gånger smartare att ta upp detta i Högsta förvaltningsdomstolen istället, inte nu direkt i kammarrätten. Cyntax borde veta att det är väldigt svårt att få prövningsrätt i Högsta förvaltningsdomstolen(vilket jag personligen inte visste då) o vi borde givetvis göra det så lätt för oss som möjligt och komplettera med uppgifterna skatteverket samt kammarrätten ber oss om. Han står på sej om att vi borde vänta, o jag, dum som jag uppenbarligen är, tar han på orden när han säger att när vi väl är i Högsta förvaltningsdomstolen, då ska han jobba som aldrig förr med det här fallet, kämpa för mej o prata med en "himla massa jurister o professorer" som han uttrycker det(jag vet, lol), jag har just nu svårt att förstå hur jag kunde vara så korkad som trodde på det här själv.

 

Domen kommer från kammarrätten och det är nu saker o ting börja bli riktigt udda, vi har återigen fått avslag på allt, dessutom är jag dömd till att betala skatt på min bruttovinst, inte nettovinst. På grund av att vi inte kompletterat med uppgifterna dem ville ha för att göra en korrekt bedömning av nettovinsten (kommer återkomma till detta).

 

Helt plötsligt är det väldigt svårt att få tag på Cyntax, och han vill väldigt ogärna ringa upp när jag lämnat meddelanden till honom, missförstå mej inte, han har alltid varit hal och svår att ha att göra med, prata med, träffa eller få tag på, men nu blev det genast ännu svårare. För att ge exempel på hans tidigare beteenden då jag försökt få tag på honom helt utan resultat, för att ett par dagar senare mötas av ett SMS i stil med "wow har du läst nya pokermagazine? enligt rykten ska jag vara #18 på innelistan, kul va?!" eller "Köpte just en Sony Xperia för 3100, polarn har 4 att sälja till inköpspris, finns inte äns i butik ännu men pris på internet är 5000!". Andra gånger jag bestämt träff/möte med Cyntax har han kommit med ursäkter som "Min nya inneboende o jag ska träffas ikväll, så jag måste ställa in", o då har vi bestämt träff flera dagar innan det, andra gånger kan det varit något i stil med att "tyvärr steker jag plättar hela kvällen". Jag har givetvis kvar alla SMS o Skype konversationen så jag kommer eventuellt ladda upp lite screens senare med exempel på hans ytterst skeva beteende.

 

Jag har under hela resans gång haft en bra dialog med skatteverkets processare o min egna handläggare som båda är trevliga herrar som vill se en vettig lösning på problemet, inte sätta dit någon, så jag lyfter luren o ringer upp och vi tar oss ett rejält snack. Det visar sej då att Cyntax varit allt förutom tillmötesgående o vägrat lyssna, på vare sej dem eller mej, hade vi lämnat in uppgifterna de bad om hade jag blivit nettovinstbeskattad och det hade vart löst för väldigt länge sen, nu har kammarrätten dömt mej till att betala en summa(brutto), o det kan inte skatteverket gå in och ändra på(till netto, pga en kammarrättsdom, tack Cyntax). Jag har på sistonde fått hjälp av "Affe2000" och han har på ett par veckor fått mer vettigt jobb gjort än Cyntax på några år. Skatteverkets egna omdöme angående Cyntax framstår för mej som att han är grovt inkompetent, o min personliga åsikt är att han är även sjukt lat o har ingen respekt för andra människor, dessutom är han extremt hal o vägrar ta sitt ansvar.

 

Jag är nu mitt uppe i att överklaga till HFD med "Affe2000's" hjälp, Cyntax sista och enda uppgift han skulle göra, vilket han lovade, var att skicka in en ansökan om anstånd med betalningen. Vilket han sa att han gjorde, men INTE gjorde, vilket resulterade i att jag hamnade hos kronofogden med en betalningsamärkning på kontot. Förhoppningsvis är detta återkallbart då vi skickat in en ny ansökan om anstånd. Skulle det inte gå att lösa betyder det att framtida bostadslån, telefonabonemang etc blir en väldigt svår process för mej enbart på grund av hans val att inte göra sitt jobb.

 

Jag kontaktade Cyntax 19e september då min deadline för inbetalningen till skatteverket var den 26e, vilket betyder att vi skulle ha en vecka på oss att skicka in en ansökan om anstånd och få den godkänd. När vi pratar befinner han sej i Göteborg o han har ingen skrivare, efter många om och men kommer vi överens om att han ska skriva ut en ansökan dagen efter och skicka in den till skatteverket. Cyntax väljer att strunta i att göra det här o när jag till slut, nästan en månad senare lyckas få till en konversation med honom på skype, eftersom han vägrar svara i telefon låter det såhär, han avslutar med att blockera mej o sedan dess har vi inte hörts(konversationen är från den 17e oktober även om de första 2 raderna är gammal historik från den 15e oktober).

 

 

[2013-09-19 16:09:05] Daniel: svara gärna så det e bekräftat

[2013-09-19 16:09:57] Cyntax: japp. ok. Jag sitter med de nu. Kan du ändra till dina uppgifter, för jag har Hemlig's just nu i dokumentet?

[2013-09-19 16:10:16] Daniel: vad e det jag ska ändra o varför?

[2013-09-19 16:11:04] Cyntax: Det står Hemlig's namn, målnummer osv.

[2013-09-19 16:11:20] Cyntax: Jag är i Göteborg och måste leta rätt på allt i datorn

[2013-09-19 16:11:23] Daniel: nej du får ordna det, så det blir rätt

[2013-09-19 16:11:28] Daniel: jag vet inte målnr osv

[2013-09-19 16:11:30] Cyntax: ok

[2013-09-19 16:11:38] Daniel: ska jag skicka in nåt eller vadå?

[2013-09-19 16:11:59] Cyntax: ja, du ska skriva ut det och skicka in. Men jag mejlar Hemlig's exempel så får du se.

[2013-09-19 16:12:14] Daniel: varför skriver inte du ut det o skickar in det?

[2013-09-19 16:12:34] Cyntax: Jag är i Göteborg och har ingen skrivare

[2013-09-19 16:12:46] Cyntax: Kommer hem senast tisdag.

[2013-09-19 16:13:09] Daniel: jag e skeptisk till att det inte finns skrivare i gbg

[2013-09-19 16:13:33] Cyntax: Min kompis Patrik har inte skrivare säger han.

[2013-09-19 16:13:42] Daniel: men om du skickar till mej så får du skicka den helt färdig exakt som den ska skickas in, så jag bara kan skriva ut det o skicka in det, du behöver inte skicka något exempel eller något jag ska ändra på

[2013-09-19 16:13:46] Cyntax: Ok, han sa vi ska åka hem till hans kompis Kim.

[2013-09-19 16:13:55] Daniel: tack, det blir mycket bättre så

[2013-09-19 16:13:55] Cyntax: Så då gör jag det imorgon och skickar till SKV

[2013-09-19 16:14:06] Cyntax: Ok, blir bra. Mejlar en kopia imorgon då.

[2013-09-19 16:14:11] Daniel: vad är det du ska skicka in nu?

[2013-09-19 16:14:19] Cyntax: Anstånd för betalning

[2013-09-19 16:14:26] Daniel: ok bra

[2013-09-19 16:14:27] Cyntax: jag mejlar dig imorgon.

[2013-09-19 16:14:41] Daniel: ska vi mötas snart eller o gå igenom vinster/förluster för nettobeskattningen?

[2013-09-19 16:14:52] Daniel: det skulle väl vara inne 25e senast?

[2013-09-19 16:14:59] Cyntax: 27e

[2013-09-19 16:15:09] Cyntax: Men vi får det framflyttat 1 vecka

[2013-09-19 16:15:16] Cyntax: Men jag är tillbaka tisdag senast

[2013-09-19 16:15:31] Daniel: ok då möts vi på onsdag då

 

 

-

 

 

[2013-10-15 18:32:39] Daniel: varför skickade du inte in ansökan om anståndet för?

[2013-10-15 18:32:43] Daniel: vad håller du på med?

[14:07:26] Cyntax: 1 oktober skickade jag in, men fick inget svar. Jag skickade igen en ny bättre skriven i fredags.

[14:10:19] Daniel: du skickade in Affe2000's ja

[14:11:27] Daniel: o det låter som rent bullshit att du skickade in den ansökan om anstånd som du skulle göra när du var i gbg, för jag har hamnat hos kronofogden o fått en betalningsanmärkning tack vare dej

[14:11:54] Cyntax: jag kan bevisa, för jag var till Skatteverket och lämnade in och fick en stämpel

[14:12:31] Daniel: du e så jävla full av skitsnack Cyntax, vi pratade den 19e september då du var i gbg o du skulle då skicka in det, du lovade det, du skulle gå till din kompis o skriva ut o skicka in det.

[14:13:30] Cyntax: jag vet, vi hade ingen skrivare. Jag fick panik och gick in på skatteverket i stan och lämnade in.

[14:14:03] Daniel: ok så du har datumstämplat den 19e eller 20e september att du var där o lämnade in ansökan om anstånd?

[14:15:48] Cyntax: jag ska kolla. är inte hemma. skriv till kronofogden och bestrid, säg att det inte finns någon dom. det är överklagat.

[14:15:55] Cyntax: vad säger Affe2000?

[14:16:22] Daniel: du vet väl själv om du gick till skatteverket SAMMA DAG DU LOVADE ATT SKICKA IN ANSÖKAN ELLER DAGEN EFTER eller inte

[14:16:25] Daniel: vad e det du ska kolla?

[14:16:42] Cyntax: exakt datum på stämpeln

[14:16:55] Cyntax: du kan få den också

[14:17:00] Daniel: du vet väl själv om du gick in samma dag vi pratade eller dagen efter, eller om du skjöt upp det en vecka

[14:17:06] Daniel: sluta ljug för mej nu

[14:17:52] Cyntax: jo, jag sköt upp det en vecka för vi hade ingen skrivare. jag var i Göteborg. Jag fick panik. Men när är det lämnat till KFM?

[14:18:03] Daniel: du e en sån jävla klåpare

[14:18:09] Daniel: först sitter du o ljuger mej rakt i ansiktet att du inte vet

[14:18:10] Cyntax: det är därför jag lämnade in 2 ggr

[14:18:13] Daniel: o nu säger du att det var en vecka efteråt

[14:19:08] Daniel: du sa att du o din kompis skulle gå till någon o skriva ut det o posta det, varför skiter du i det o sen skjuter du dessutom upp det en hel vecka?

[14:19:18] Daniel: vad är felet på dej?

[14:19:32] Cyntax: det är nog kanske bäst vi avslutar samarbetet. du har inget förtroende för mig. Jag mår också dåligt, men det är ingen ursäkt. Har du skickat det andra till Skatteverket?

[14:20:06] Cyntax: Om du från början skickat allt till mig och skatteverket hade ju situationen heller aldrig uppstått?

[14:20:12] Daniel: vad fan snackar du om?

[14:20:18] Cyntax: det från Pokerstars.

[14:20:26] Daniel: vad fan sitter du o säger?

[14:20:56] Daniel: det enda gunnar / kammarrätten / o jag ville göra var att komplettera det uppgifter de bad om, du ville inte det pga att du skulle göra det i HFD o lägga ner så mycket tid på det här

[14:21:13] Daniel: hade du ORKAT göra det hade det vart löst för längesen

[14:21:36] Cyntax: jag hade inte dom uppgifterna. dom har jag ju inte fått nu heller.

[14:21:54] Daniel: jag frågade dej ungefär 10gånger om du inte vill ha dem, gå igenom dem med mej, skicka in dem o ta tag i det

[14:21:55] Cyntax: vad ska jag lämna in då då du sitter på dom

[14:22:09] Cyntax: nej

[14:22:14] Daniel: du svarade hela tiden att nej det ska jag göra i hfd, trots att jag bad dej göra annorlunda, gunnar bad om kompletteringsuppgifterna, +kammarrätten ville ha dem

[14:22:30] Cyntax: du hade dom inte

[14:22:34] Cyntax: sa du till mig

[14:22:37] Daniel: vad fan snackar du om

[14:22:48] Daniel: du e en sån jävla pajas

[14:23:09] Daniel: vet inte äns om du tror på dina egna lögner för att du ska må bättre , du säger att du ska göra massa saker som du aldrig gör , o sen sätter du mej totalt i skiten

[14:23:09] Cyntax: okej. vi kommer inte längre tror jag. Jag håller med dig om att jag är en pajas faktiskt.

 

 

Så tänk er för, mitt tips till alla som läser detta eller någonsin hamnar i en liknande sits o behöver råd, undvik Cyntax till varje pris, betala honom aldrig något, lita aldrig på att han ska göra det han säger, han baserar det mesta av det han gör gissningar och tycke, det finns väldigt sällan något av substans eller värde i hans ord och resonemang. Han är dessutom expert på att försöka svara på frågor med frågor eller försöka drifta in på andra ämnen för att försöka få dej att inte pressa honom på ett direkt svar då han inte vet, utan istället sprider han fler frågetecken i ditt huvud.

 

Jag är mer eller mindre 100% säker på att Cyntax kommer komma med en lång bortförklaring o försöka ge tvetydiga svar på allt, men tvivla aldrig på hur otroligt anvarslös, falsk och genomrutten denna människa är.

 

Jag har i ärlighetens namn, trots hur illa Cyntax agerat inte vart 100% säker på huruvida jag skulle orka engagera mej tillräckligt mycket för att skriva ett inlägg som detta för att beskriva hur pass kass han är, men efter pratat med andra pokerspelare och vänner känns det mer och mer självklart att jag måste dela med mej av det här för att ingen annan ska råka ut för en liknande behandling. Jag har ingenting att tjäna själv på det här och ingenting kommer tyvärr lösas för mej bara för jag delar med mej av vilken komplett klåpare han är, som jag tidigare skrev kommer han antagligen ta till alla lögner han kan komma på för att framstå mindre kass än hur jag framställer honom, för det är det enda han kan försöka uppnå, han kommer aldrig någonsin kunna framstå som något annat än sämre än sämst, kanske kommer han sträva efter att framstå som enbart sämst och komma med massa fint valda lögner som svar. Värt att notera är även att jag ibland tror att han tror på sina egna lögner, vilket gör honom stundtals svårbedömd.

 

Jag vill även tillägga att jag inte vet med säkerhet om Cyntax intentioner var att ta mina pengar, göra ett halvdant jobb för att sedan skita i det helt och hållet efter en tid. Det känns som att han är en väldigt obalanserad person som är precis på gränsen till att klara av att ta hand om sej själv, vilket givetvis är väldigt beklagligt o sorgligt. Men med det sagt borde man inte ta sej an en annan människas framtid i sina händer o missbruka ett förtroende så pass grovt att den personen som betalt för en tjänst i slutändan hamnar hos kronofogden utan vetskap och att det resulterar i en första betalningsanmärkning.

 

Jag kommer med största sannolikhet inte att posta mer i denna tråd då jag anser att jag fått in det viktigaste i denna post, jag känner att jag inte orkar ödsla mer tid på Cyntax rent generellt.

 

Danneville

 

Jag avslutar denna långa post med Cyntax egna ord.

 

[14:23:09] Cyntax: okej. vi kommer inte längre tror jag. Jag håller med dig om att jag är en pajas faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 335
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Trist som fan, hoppas det löser sig!

 

 

Jag tror största läxan folk kan lära sig här är att när det handlar om betalningsanstånd och saker som kan hamna hos kronofogden så är det i slutändan alltid upp till en själv att kolla så att alla papper verkligen kommit till rätt instans, och att problemet är löst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lider med dig. Även jag har varit i kontakt med cyntax. Jag var med i skattehärvan i November förra året. Jag fick kontakt med cyntax genom forumet här. Han ville att jag skulle skicka kopior av mina dokument från skv. Vi hade senare en del fb- konversationer där han enligt sig själv ska representera flera pokerspelare. I skv tråden på fb är han även inne och svingar en del. Av någon anledning fick jag dåliga vibbar.

 

Upptäckte för ett tag sedan att han tagit bort mig på fb. Personen i fråga tror jag har ett väldigt rörigt liv. Känns bra i dag att man inte gjorde någon deal. Han pratade naturligtvis om ersättning i chatt- konversationerna. Jävligt tråkigt att det blev så här för dig Daniel. Hoppas att affe kan hjälpa dig bättre. Lycka till med din process.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faller pga av att Cyntax inte är jurist?

 

Kan såklart ha fel, men skulle tro det.

 

Nä, jurist är ingen skyddad titel. Är ingen skadeståndsexpert men jag skulle tro att det faller på att Cyntax agerat i egenskap av privatperson och inte näringsidkare.

 

Förresten, vet inte hur avtalet har sett ut mellan Cyntax och Dannevill. Om Cyntax har handlat i strid med avtalet kan han bli skadeståndsskyldig, men jag gissar på att det inte finns ett skriftligt sådant och det försvårar en hel del.

 

EDIT: Also, goodguy Affe2000!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkig läsning :/

 

Jag har en vän som kom i kontakt med en person här på forumet vid namn "SpaderKung" angående en stejkdeal. Detta nick döljer sig Cyntax tydligen bakom och efter att min vän träffat denna Cyntax fick han direkt dåliga vibbar om oseriositet. Enligt utsago skall han bettet sig på ett liknande sätt som Dannevill beskriver; udda svar, frågor som motsvar, byten av samtalsämnen...

 

Det mest roliga är nästan att min vän är en av de mest spewiga människorna på denna planet när de gäller stejkskott och ändå lyckades inte Cyntax yttre aura lösa någon deal. Då förstår nog de flesta vilka vibbar denna karln sänder ut.

 

Hoppas allt löser sig för dig Danne!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, det här låter helt sjukt. Jag har ändå varit medlem ett bra tag och Cyntax namn har aldrig nämnts i negativa ordalag vad jag kan minnas vilket fått mig att tro det är en bra kille och troligtvis det första namn som man kommer att tänka på i samband med skattefrågor. Det givna valet om man hamnat i trubbel liksom - fram tills nu.

 

Riktigt bra du tog dig tid, Danneville. Det kan hjälpa många människor att slippa hamna i liknande situationer och få sitt liv förstört. Så, tack!

 

Otroligt trist du råkade illa ut själv och hoppas allt löser sig. Lider med dig och håller tummarna för bästa lösning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkig läsning :/

 

Jag har en vän som kom i kontakt med en person här på forumet vid namn "SpaderKung" angående en stejkdeal. Detta nick döljer sig Cyntax tydligen bakom och efter att min vän träffat denna Cyntax fick han direkt dåliga vibbar om oseriositet. Enligt utsago skall han bettet sig på ett liknande sätt som Dannevill beskriver; udda svar, frågor som motsvar, byten av samtalsämnen...

 

Det mest roliga är nästan att min vän är en av de mest spewiga människorna på denna planet när de gäller stejkskott och ändå lyckades inte Cyntax yttre aura lösa någon deal. Då förstår nog de flesta vilka vibbar denna karln sänder ut.

 

Hoppas allt löser sig för dig Danne!

Om detta stämmer så har han postat i min db som båda namnen inom en kvart. Muy schizo Senor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...