Gå till innehåll

20 & 27 okt- Grymma medlemssatelliter på Full Tilt - biljetter för $1800 i potten!


Partneransvarig

Recommended Posts

Full Tilt Poker kör nu riktigt grymma medlemssatelliter två söndagar på raken! I den första adderas tre biljetter till Sunday Brawl och i den andra fem biljetter till $250 000-garantin! Det totala värdet överstiger $1800!

 

Namn: Poker SE The Sunday Brawl

Tid: Söndag 20 oktober kl 20:00

Inköp: $10+1

Adderat till potten: 3 biljetter till Sunday Brawl (totalt värde $765)

Lösenordsrebus: Förstaärfandraärttredjeärpfjärdeärafemteärnsjätteärd sjundeärråttondeära (totaltåttabokstäver)

 

Namn: Poker SE $250K

Tid: Söndag 27 oktober kl 19:00

Inköp: $10+1

Adderat till potten: 5 biljetter till $250 000 Guarantee (totalt värde $1075)

Lösenordsrebus: Förstaärfandraärttredjeärdfjärdeärtfemteärrsjätteäre sjundeärdåttondeärjniondeäre(totaltniobokstäver)

 

Har du inget konto på Full Tilt Poker går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringarna hittar du genom att klicka på Bläddra, Turnering, Privat, Hold ém, Alla typer och Låg.

 

Jag lyckades att registrera mig till turneringen den 20:e men jag lyckades inte att registrera mig till turneringen den 27:e med det angivna lösenordet. Jag lyckades inte heller att registrera mig till turneringen den 27:e med det lösenordet, som logiskt sett bör efterfölja lösenordet för turneringen den 20:e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringarna hittar du genom att klicka på Bläddra, Turnering, Privat, Hold ém, Alla typer och Låg.

 

Jag lyckades att registrera mig till turneringen den 20:e men jag lyckades inte att registrera mig till turneringen den 27:e med det angivna lösenordet. Jag lyckades inte heller att registrera mig till turneringen den 27:e med det lösenordet, som logiskt sett bör efterfölja lösenordet för turneringen den 20:e.

 

Ska se till att ngn dubbelkollar lösen för den 27:e i god tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...