Gå till innehåll

Är fransmännen helt efterblivna?


Sexig_tomte

Recommended Posts

tack för dom snabba svaren!

hur är värdet på både nl och plo, low stakes cash game? är det action dygnet runt?

 

Jag har nästan bara spelat turneringar där så vet inte riktigt värdet på cg men finns otroligt mycket fisk i turneringarna iaf.

Kollade in cg borden nu och det finns massa bord som är igång nu så det är säkert bra action dygnet runt :)

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars.fr vill att jag skriver in mitt 15-siffriga bankkontonummer...

 

Jag har Swedbank och detta nummer är inte 15-siffror hur man än räknar. Om de menar IBAN-numret så är inte det heller 15 siffror.

 

Någon som kan hjälpa mig snabbt?

 

 

Clearing+kontonr blir 15.

Om det är färre än 15 så fyll på med 0'or mellan det femsiffriga clearingnr och kontonr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars.fr vill att jag skriver in mitt 15-siffriga bankkontonummer...

 

Jag har Swedbank och detta nummer är inte 15-siffror hur man än räknar. Om de menar IBAN-numret så är inte det heller 15 siffror.

 

Någon som kan hjälpa mig snabbt?

 

Japp det var samma för mig, jag skrev dom 12 siffrorna med clear inräknat, spelade sen lite och testade sen att göra ett litet uttag för att se om pengarna kom fram rätt och 2 dagar senare fanns dom på kontot :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
jo segregerad spelarbas förstod jag. tänkte mer på om båda mjukvarorna kunde spinna simultant. men ty

 

 

man kan spela båda sidorna samtidigt, även mobil klienterna.

 

det som va lite kul va att de nfaktiskt klagade på att mitt mobil nummer redan var reggat när jag reggade mig så NÅGOT är samma mellan sidorna helt hundra på att jag aldrig angivit mitt mobil nummer där tidigare.

 

 

/sattla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...