Gå till innehåll

Att spela på Pokerstars.FR


ErikSeger12

Recommended Posts

Kan jag som svensk spela på Pokerstars.FR utan problem?

 

Har laddat ner klienten med mera men när jag ska fylla i min adress etc så kan man inte byta land ifrån Frankrike till Sverige.. Måste man alltså ha en Fransk adress för att kunna spela där eller hur går det till? Någon som gör det idag som kan vara vänlig att berätta!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går fint att spela från Sverige.

 

Du måste bara fylla i bankuppgifter, sen skicka in kopior på pass/leg och kontoutdrag, lättast å ta kort på dom med mobilkameran bara. Så får man kod på posten några dagar senare och då är det klart. :-D

 

Vet inte vf det inte går att byta land från Frankrike till Sverige för dig. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK!

 

Sant att man inte kan spela före allt är klart? Att man inte kan göra uttag kan jag såklart förstå men bara spela..

 

Går fint att spela från Sverige.

 

Du måste bara fylla i bankuppgifter, sen skicka in kopior på pass/leg och kontoutdrag, lättast å ta kort på dom med mobilkameran bara. Så får man kod på posten några dagar senare och då är det klart. :-D

 

Vet inte vf det inte går att byta land från Frankrike till Sverige för dig. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej dessvärre inte. Jag har mailat lite fram och tillbaks med supporten och de gav dessa instruktioner:

The amount of numbers of account number that must be registered depends on the country registered in your PokerStars account.

 

In your case you registered Sweden and the account number consists of 17 digits, as follows:

 

SEkk bbbc cccc cccc cccc cccc

 

b = National bank code

c = Account number

 

Nu vill de alltså att mitt 11siffriga bankkontonummer ska bli till 17siffror och inte 15 som det står vid registreringen. Hur göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Tar ju sjukt lång tid att få ut pengar från sajten till sitt bankkonto (72h+5 bankdagar). Vill ju kunna flytta pengar mellan olika sajter snabbt och smidigt. Hur gör ni? Är det smidigare med Neteller eller någon annan "elektronisk plånbok"?

 

Mvh,

Poperick

 

Neteller perfekt går ofta innom en timme...ligger du back eller jämt

på sekunden! Står att det KAN ta 72 timmar men det går alltid fortare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar ju sjukt lång tid att få ut pengar från sajten till sitt bankkonto (72h+5 bankdagar). Vill ju kunna flytta pengar mellan olika sajter snabbt och smidigt. Hur gör ni? Är det smidigare med Neteller eller någon annan "elektronisk plånbok"?

 

Mvh,

Poperick

 

Jag tog ut pengar från pokerstars.fr i förrgår och fick in dom på mitt bankkonto idag, har alltid gått MAX 2 dagar för mig så tycker det låter konstigt att det tar sån tid för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Måste säga att Pokerstars.fr har en fantastisk rapp support både i validering och i support cases har aldrig tagit mer än 30 minuter oftast 5 10 innan man får svar och hjälp.

 

Om du inte är en spelare i frankrike så måste du validera ditt konto med kod (mitt konto var spärrat tills dess att ja fick koden i brevlådan och knappade in den)

 

Använder man koden "bluff" och sätter in 30€ så ska man få 15€ extra samt en biljett till bluff live poker satte, när jag validerade mitt konto så hade jag inte fått min bonus och det stod på sidan att man skulle få en inom 36tim.

 

mailade och frågade och fick då veta att bluff satten endast var för franska spelare så jag fick totalt 20€ i bonus för att sätta in 30:- tycker det är en bra deal utan att behöva lägga en cent i rake.

 

Och dem betalade ut bonusen efter mailet direkt och fick svar på 13 min.

 

fantastisk KTJ.

 

// Sattla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...
  • 3 weeks later...
LÅnar tråden lite och frågar hur det kommer sig att så manga väljer att spela på .fr istället för .eu? Är det så stor skillnad på motståndet eller av någon annan anledning?

 

Många spelare har aktiva konton på 5+ sajter. Att folk väljer pokerstars.fr är att turneringsutbudet är relativt bra på söndagar. Men jag tror inte någon skulle byta ut pokerstars.eu mot någon annan sajt om tänker turneringar då utbudet är för stort på .eu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...