Gå till innehåll

http://spelmissbrukarenskamp.blogspot.se/ - kampen mot spelmissbruket


Spelmissbrukaren

Recommended Posts

Hej,

 

Jag har nyss kommit till insikt och erkänt för den person som lidit mest pga mitt missbruk att jag behöver hjälp och att jag är en missbrukare av värsta rang.

 

Vi bestämde att tillsammans skriva en blogg, där jag skriver om min kamp och hon om det hon fått gå igenom pga mig.

 

Detta kanske kan hjälpa andra i min sits, och även mig själv.

Finns det någon här som är "ren" från beroendet? Hur gick ni tillväga?

 

Här är adressen till min blogg, jag hoppas att jag kan göra skillnad med det jag skriver.

 

http://spelmissbrukarenskamp.blogspot.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läst igenom hela, har väl inte så mycket feedback mer än att det låter som ett helvette och att du är stark som öppet och inför andra erkänner för dig själv om dessa problem. Förstår att just denna biten måste vara sjukt plågsam.

All the best och fortsätt att skriva!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läst igenom hela, har väl inte så mycket feedback mer än att det låter som ett helvette och att du är stark som öppet och inför andra erkänner för dig själv om dessa problem. Förstår att just denna biten måste vara sjukt plågsam.

All the best och fortsätt att skriva!

 

Tack så mycket :)

Det var absolut inget lätt steg att ta och det krävdes mycket för att jag skulle komma dit jag är nu, jag har förlorat allt i mitt liv. Antar att man måste bli totalt nollställd på riktigt innan man tar det steget om man inte hinner ta livet av sig pga ångesten innan.

 

Tack ännu en gång, jag kommer fortsätta skriva, det underlättar denna process för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...