Gå till innehåll

SvS utanför Sv


ErikSeger12

Recommended Posts

Befinner mig utomlands på lite semester men tänkte samtidigt spela lite SvS. Att spela via Laptop fungerar fint. Men ska man använda deras app via tex iPad så får man ett felmeddelande att klienten inte är tillgänglig i nuvarande land (utanför Sverige).

 

Är det alltså skillnad på att spela via datorn och appen eller vad har hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Befinner mig utomlands på lite semester men tänkte samtidigt spela lite SvS. Att spela via Laptop fungerar fint. Men ska man använda deras app via tex iPad så får man ett felmeddelande att klienten inte är tillgänglig i nuvarande land (utanför Sverige).

 

Är det alltså skillnad på att spela via datorn och appen eller vad har hänt?

 

Det ligger nog i appen som en landsbegränsning. Eftersom det är Apple kan du nog inte göra ett skvatt åt det utan du får hålla dig till laptopen. Min teori i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se ej till att ändra er folkbokföring till annat land bara. Det gjorde jag och då stängde svs mitt konto.

 

De meddelade ingenting utan avslutade kontot och betalade ut pengarna som fanns på kontot, och då jag skulle logga in fick jag ett felmeddelande.

 

Först när jag ringde supporten blev jag informerad att svs ej får arrangera spel utanför Sverige och därmed avslutat mitt konto då jag numera är folkbokförd på Maltesisk adress.

 

Dags att flytta hem lagom till SM på svs och öppna konto då kanske

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...