Gå till innehåll

The Well: ViktorH


ViktorH

Recommended Posts

  • Svars 142
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är du kvinnomisshandlare?

 

Är det sant att kvinnan på könsmottagningen visste att det var du som ringde enbart genom röstigenkänning?

 

Visst finns jag på riktigt?!?!

 

Hur många gånger har du haft klamme?

 

Ponera att världens hetaste kvinna någonsin kåtar upp dig till max och precis innan du ska stoppa in den säger "jag har klamme och den är sjukt smittbar, risken att du får också får det är 100%". Du får inte använda kondom.

 

Ponera samma händelse som ovan fast att hon säger "jag har AIDS! Här har du en kondom" istället. Stoppar du in den?

 

Trekant med din bror och en fantastiskt porrig tjej eller fyrkant med räven och två fantastiskt porriga tjejer?

 

Kommer du ha långt hår och skägg när du är 90 år gammal och sitter på ålderdomshem?

 

Varför har du så många sexleksaker? Är det överkompensation för något?

 

Varför ställde sig min mamma på din sida igår och började mobba mig för min coola keps???

 

Är gagballen till dig själv eller tjejen?

 

Visst var den bästa händelsen i ditt liv att vi skakade hand på att jag flyttade in på Harmyntan!

 

Avslutar med en pokerfråga :S Balanserade ranger och linjer eller obarmhärtig aggression?

 

Ranka mina frågor 1-10 där 1 är en finnig praoelev på sportredaktion som nervöst ställer från "Hur känns det?" till en världskänd idrottsman och 10 är Dalai Lama som frågar "Vad är meningen med livet?".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Gävle har klamydia inte ens ett namn, enda anledningen att jag skriver klamydia är att jag flyttade därifrån och blev akademiker. Det är istället det där du har när du äter penicillin och inte råkat ut för något annat.

 

Mycket ryggdunk just nu men vill också påpeka att det Viktor skriver om att kondom är uteslutet är alltså ingenting subjektivt. Enda anledningen att någon någonsin har sex med kondom är för den kvarvarande ego-trippen "yes, jag fick ligga!", vilken män inte behöver. Ska ni bestämt använda det ändå kan det vara bra att känna till att om ni plötsligt finner er det minsta lilla intresserade av akten är det för att kondomen har gått sönder.

 

_____________________________________________________

 

Har du någonsin slagits av känslan av att du vill fota alla tjejer du ligger med för att nästa generation aldrig kommer tro på dina galna historier när du är gammal annars?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...