Gå till innehåll

Torsdagar - William Hill adderar iPad Mini och $500 i cash exklusivt för oss!


Partneransvarig

Recommended Posts

Under tre raka torsdagar kör William Hill grymma medlemsturneringar där de adderar en iPad Mini och $500 i cash i varje tävling, exklusivt för oss på Poker.s och Pokerforum.nu. Du får inte bara chans till finfina övervärden, utan också en tunds schysst häng med oss likasinnade!

 

Namn: PSE iPadMini (#810616560)

Tid: torsdag 12,19 och 26 september kl 20:00 (svensk tid)

Adderat till potten: iPad Mini och $500 i cash

Inköp: $3+0.30

 

Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta, och den är bara öppen för de som tecknat konto via våra länkar.

 

Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej,Trodde att det gällde alla som var medlemmar. Hänger gärna på om Du kan regga mig

 

Blir svårt :( WH:s turneringar gäller bara för de som signat via poker.ses länkar. Varken jag, partneransvarig eller någon annan på poker.se kan tyvärr flytta över spelare, utan spelare själva måste isf kontakta WH och fråga om det är möjligt (vanligen endast möjligt om spelaren inte är taggad till ngn annan affiliate).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir svårt :( WH:s turneringar gäller bara för de som signat via poker.ses länkar. Varken jag, partneransvarig eller någon annan på poker.se kan tyvärr flytta över spelare, utan spelare själva måste isf kontakta WH och fråga om det är möjligt (vanligen endast möjligt om spelaren inte är taggad till ngn annan affiliate).

Ajdå, har PS som reg på WH

 

Tack ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här långt springer jag "lite" :D

 

Senaste var en fin.

Får se floppen gratis med 54 sp

flopp A45 bettar fi, synar turn x bettar, fi syn. river x, fi bettar halvpott.

Jag synar med min rivrade 5 höga färg

Fi hade slowat AA

 

 

Djävlar vad jag blev utspelad på FT. Det i kombo med att variansen slog tillbaka gjorde det fan inte roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckades till slut vinna gårdagens turre efter en väldigt konstig HU. Det verkade först som om motståndaren bara var dålig, men mot slutet förstod jag att han inte ville vinna. Det kanske beror på att vederbörande inte bor i sverige.

 

Jag vill tacka Poker.se och William Hill för ett utmärkt initiativ och ett bra övervärde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckades till slut vinna gårdagens turre efter en väldigt konstig HU. Det verkade först som om motståndaren bara var dålig, men mot slutet förstod jag att han inte ville vinna. Det kanske beror på att vederbörande inte bor i sverige.

 

Jag vill tacka Poker.se och William Hill för ett utmärkt initiativ och ett bra övervärde.

 

Så är det säkert då varuvinster normalt inte skickas utanför Sverige. Var det Lenkatula? Har för mig att han är ytis.

 

Jag satt ju och somnade från och till och åkte ut en bit efter halvvägs och slocknade totalt efter det. Hur såg topp 10 ut?

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...