Gå till innehåll

Från /2 till /20 innan 2014


2SEXY4PKR

Recommended Posts

Hej!

 

Gammal i gamet och tänkte ta upp pokerkarriären. Skapade kontot idag för att göra en dagbok. Kommer spela på SVS med 20st 200bb inköp. Sedan kliva uppåt när jag nått 20 inköp på nivån över.

 

Detta kommer bli ypperligt intressant. Ska bli roligt att se vilken nivå man håller.

 

Börjar med 8k på 1/2!

 

Var inte rädd för att veva mot mig på borden!

 

Då kör vi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte varje dag man kall synar 5-bet. Hur spelar ni QQ här? Man kanske bara bör vika rakt av istället. Push känns iskallt.

 

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2299409

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

SB: $511.52 - VPIP: 30, PFR: 22, 3B: 10, AF: 4,0, Hands: 429

Hero (BB): $400.00 - VPIP: 31, PFR: 26, 3B: 11, AF: 3,5, Hands: 1046

UTG: $400.00 - VPIP: 28, PFR: 22, 3B: 3, AF: 22,0, Hands: 170

CO: $608.94 - VPIP: 26, PFR: 16, 3B: 8, AF: 1,2, Hands: 207

BTN: $407.25 - VPIP: 19, PFR: 15, 3B: 8, AF: 4,3, Hands: 8463

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BB with Q :club: Q :heart:

UTG raises to $7, CO raises to $19.75, 1 fold, SB raises to $52.50, Hero calls $50.50, 1 fold, CO raises to $143.25, SB calls $90.75, 1 fold

 

 

Flop: ($346.00) 6 :heart: 3 :spade: 2 :diamond:(2 players)

SB checks, CO bets $465.69, SB calls $368.27 all in

 

Turn: ($1082.54) 2 :spade:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($1082.54) Q :diamond:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $1082.54

SB shows A :heart: A :spade:

CO shows K :heart: K :club:

SB wins $1067.54

CO wins $97.42

 

(Rake: $-82.42)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte varje dag man kall synar 5-bet. Hur spelar ni QQ här? Man kanske bara bör vika rakt av istället. Push känns iskallt.

 

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2299409

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

SB: $511.52 - VPIP: 30, PFR: 22, 3B: 10, AF: 4,0, Hands: 429

Hero (BB): $400.00 - VPIP: 31, PFR: 26, 3B: 11, AF: 3,5, Hands: 1046

UTG: $400.00 - VPIP: 28, PFR: 22, 3B: 3, AF: 22,0, Hands: 170

CO: $608.94 - VPIP: 26, PFR: 16, 3B: 8, AF: 1,2, Hands: 207

BTN: $407.25 - VPIP: 19, PFR: 15, 3B: 8, AF: 4,3, Hands: 8463

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BB with Q :club: Q :heart:

UTG raises to $7, CO raises to $19.75, 1 fold, SB raises to $52.50, Hero calls $50.50, 1 fold, CO raises to $143.25, SB calls $90.75, 1 fold

 

 

Flop: ($346.00) 6 :heart: 3 :spade: 2 :diamond:(2 players)

SB checks, CO bets $465.69, SB calls $368.27 all in

 

Turn: ($1082.54) 2 :spade:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($1082.54) Q :diamond:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $1082.54

SB shows A :heart: A :spade:

CO shows K :heart: K :club:

SB wins $1067.54

CO wins $97.42

 

(Rake: $-82.42)

 

 

 

Fold pre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt! Hur länge har du lirat ungefär? Har du några stats över en längre period? För en plusdag är inte mycket att basera sin beräknade nikomst på ;-)

 

tack, skulle tippa att jag håller ~30bb/100 på /2.

 

snyggt resultat! :D

 

gl med dagboken, ses eventuellt på borden om din winrate går ned ;)

 

ty

Åhfan! Vi har vevats en del :)

 

Ja det var trevligt! Kul med regs som spelar tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick bara in för att skriva GL men "riktigt kasst" och vara plus 3 inköp på 3.5k händer...suck :( Minibiffs bilder är mycket fina och passande.

 

tumblr_inline_mpddqhJkte1rjpgep.gif

 

Joe-Biden-Is-Feeling-Unsure-Reaction-Gif.gif

 

tumblr_mronqr0FPY1sfbtx7o1_400.gif

 

tumblr_mromllGeya1sfbtx7o1_250.gif

 

tumblr_mrohms9kV51sfbtx7o1_250.gif

 

tumblr_mrlapgdTTu1sfbtx7o1_500.gif

 

 

JedenTag in disguise?

 

Haha boys! Menar såklart de sista 3k händerna! Då jag bara plussat en 500 hunka. Vilket jag verkligen inte heller ska lipa över! :-D. Ska börja uttrycka mig bättre i skrift. Vill verkligen inte ha någon jeden-stämpel. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det kan ju inte under några omständigheter klassas som "riktigt kasst" :shock: Herrejösses.

 

Aja sorry, ska inte klaga mer, GL på borden.

 

 

Nej självklart inte. Bara bra att du gav mig en känga, även om det tar emot att få höra det av ett ManU fan. :-) Kände att jag uttryckte mig väldigt arrogant och kaxigt vilket verkligen inte var meningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du den jag tror du är...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du den jag tror du är...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

clappen är pro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...