Gå till innehåll

Nanoligan


minibiff

Recommended Posts

Gillar inte omslag turn rent spontant. Det finns inga sämre tvåpar han kan dyka upp med, vi skrämmer ju bort allting som han kan antingen bluffa river med. Sen kommer han antagligen betta 3 gator för värde med toppar/överpar och sådana händer.

 

Kan nog vara värt att lite mer av en plan vad du kommer göra om du blir 3bettad när du slår om. Han är ju inte ens committad innan han stoppar in det, har så jävla svårt att han ska ta denna linje med något man slår. Är ju ändå ett och ett halft inköp vi behöver syna av. Är lite nyfiken så kan tänka mig att syna och ta en note, worst case scenario har vi ju ändå några outs oftast.

 

Av samma anledning att det knappt finns några tvåpar och vi har aldrig ett överpar här heller med tanke på pre så reppar vi ju mer eller mindre ett set. Framgår inte riktigt vad fi är för spelare, men det känns sjukt att han ska 3betjamma här med något vi slår. Om det inte är något jättestarkt combodrag, dock ser hans stats lite skumma (trots litet sample) vet inte om man vågar räkna med att han jammar dragen mtp statsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 226
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Houston, we got a problem!

Morsan låste 55k av min 100k vinst så att jag inte skulle bränna allt på knark, sprit och horor och sedan slösa resten.

 

Vi bestämde att låsa de i 6 månader eftersom planen var att göra en långresa till hösten!

 

Nu märker morsan att hon råkade låsa dom i 12 månader :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Houston, we got a problem!

Morsan låste 55k av min 100k vinst så att jag inte skulle bränna allt på knark, sprit och horor och sedan slösa resten.

 

Vi bestämde att låsa de i 6 månader eftersom planen var att göra en långresa till hösten!

 

Nu märker morsan att hon råkade låsa dom i 12 månader :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

14 dagars ångerrätt så det är inga problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en helg avslutad på mitt kära svs. Ännu en helg avslutas det med Jocke Berg på högsta volym. Känslan när man lägger sig naken, gråtandes, skakandes och skrikandes i fosterställning på det kalla golvet i duschen går inte att beskriva.

 

Nu sitter man här likt första gången man vann 50 cent på pokerchamps som 16 åring. Går det att vinna pengar på poker? Är jag bra nog? Dör jag om jag hoppar från 4e våningen? Är jag bättre än Syrene? Efter att ha insett nu i sommar att SAIK har egde på mig början man ju undra.

 

/Leppen, nyss hemkommen från tortyrliknande benpass på gymmet!

 

Stora frågan är, har du legat med några "unga" kvinnor?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :-D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej sluta snacka i gåtor. Låg Medin med en minderårig eller vad? Fram med _ALLT_!

 

 

Sådär helgen har spenderats med nära och kära och sagt hejdå inför Australien! Man börjar smått inse nu att det verkligen är på allvar. Längsta jag har varit borta ifrån familj och vänner är 1 månad (iofs 4-5 gånger) men nu handlar det om förhoppningsvis 1 år, kanske till och med längre.

 

Alla har tjötat på mig om att jag skall skaffa någon "blogg" liknande skit och uppdatera så att dom ser att jag lever. Frågan är bara om man orkar sånt? Kan länka till Nanoligan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger i sängen någonstans i stockholms skärgård med min laptop och kollar på pokerstars Big Game och laddar för i morgon då jag troligtvis ska besöka CC.

 

Men först väntar en tung dag med bland annat trädfällning, vad har jag gett mig in på?? Aja "sågar man rätt så faller det rätt" vart det nån som sa ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men något som har hänt är att jag under en natt har utvecklat mitt spel så ini helvete. Jag har tyckt att poker har varit roligt och därför fokuserat. Jag har diskuterat händer med folk. Jag har slutat hålla på med annan skit, iallafall mindre skit, under sessionerna och jag har framför allt börjat utnyttja min HUD.

 

Tidigare så har jag varit en slightly förlorare på redline.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Boss

SB ($390)

BB ($211)

Hero ($200)

CO ($156)

BTN ($431)

 

Dealt to Hero K:spade: Q:spade:

 

Hero raises to $6, CO calls $6, BTN raises to $30, fold, BB calls $28, Hero calls $24, fold

 

FLOP ($97) J:club: J:spade: 5:diamond:

 

BB checks, Hero checks, BTN bets $39, BB calls $39, Hero folds

 

TURN ($175) J:club: J:spade: 5:diamond: 9:diamond:

 

BB checks, BTN bets $362 (AI), BB calls $142 (AI)

 

RIVER ($459) J:club: J:spade: 5:diamond: 9:diamond: 6:club:

 

BTN shows T:heart: 7:club:

(Pre 25%, Flop 1.5%, Turn 6.8%)

 

BB shows J:diamond: T:diamond:

(Pre 75%, Flop 98.5%, Turn 93.2%)

 

BB wins $447

 

BTN är förövrigt minibiff men det förstod nog alla.:lol:

 

Hållt mig undan denna db rätt länge men nu när du återigen visar vilken värdelös pokerspelare du är och alla gånger du suttit och håna mig så kunde jag inte låta bli att posta detta vackra spel!

 

Du har verkligen utvecklats..;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte alltså, får ut mina HHs ur HEM såhär :S inte rört den ens! :shock:

 

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 3 players

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BB: $400.00 - VPIP: 41, PFR: 19, 3B: 7, AF: 1,6, Hands: 73

Hero (BTN): $372.49 - *censur xD*

SB: $745.02 - VPIP: 83, PFR: 3, 3B: 0, AF: 1,4, Hands: 111

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with 4:heart: 4:club:

goodone1.gif

 

 

 

 

Hero raises to $6, SB calls $5, BB calls $4

 

oprahthankyou.gif

Flop: ($18.00) T:heart: 4:diamond: 8:heart: (3 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $13.50, SB calls $13.50, BB raises to $57.37

 

twerk-lol.gif

, Hero calls $43.87, SB calls $43.87

 

Turn: ($190.11) J:diamond: (3 players)

SB checks, BB bets $125.00

 

sudden-clarity.gif

, Hero raises to $309.12, SB folds, BB calls $184.12

 

paaarty.gif

 

 

River: ($808.35) 5:diamond: (2 players)

 

ego.gif

 

Final Pot: $808.35

BB shows 7:heart: 6:heart:

Hero shows 4:heart: 4:club:

BB wins $793.35 BB wins $793.35 BB wins $793.35 BB wins $793.35

(Rake: $15.00)

 

frustrated.gif

 

twerk.gif

 

987.gif

 

 

 

 

w7UYe.gif

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...