Gå till innehåll

Team Pluswajn


Vladi

Recommended Posts

  • Svars 523
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har varit sådär smygtilt (som man inte får vara när man är över 16) i flera dagar nu. Ikväll brakade det lös när fi fick in sina sista 200kr med 6outs, drar ut och som om ingenting helt plötsligt sitter med 9k innan han drar. Där fick man för att man dissade bärs och cl ikväll...

 

Vaknar jag upp det minsta irriterad imorgon drar jag ensamutgång, kan aldrig gå fel osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utgången för ett par dagar sedan utspelade sig större delen av kvällen på grabbarna grus, i vanlig ordning med ett helrör och ett gäng smirnoff ice(bjuddrickan). Är ju i princip tvungen att köpa ett drinkbord där inne för att få en sittplats sen är det alltid smidigt att få göra sina egna groggar8-). Förkröket hade varit på Håkans bar i Karon med lite käk och drinkar och redan när vi lämnade det stället var vi rätt bra på lyset så väl inne på grabbarna grus började vi bli ordentligt fulla och suget för kvinnligt sällskap började komma fram.

Tar en sväng ner på dansgolvet/ bland ståborden där det oftast kryllar med backpackers och folk som är på en skön suparsemester. Får tag tre brudar som vill följa med upp på lite gratisdricka. Får ganska snabbt bra kontakt med en av dem och en smirnoff senare sitter vi i en Tuk-Tuk på väg hem mot huset och efter ett dopp i poolen och en dusch hamnar vi i säng. Precis när det ska börja ske lite action hör jag hur en dyngrak Vladi kommer hem och slår upp dörrarna till mitt sovrum, han befinner sig nu i det stadiet där skam inte existerar i kroppen. Han sätter sig i sängen bredvid oss och frågar rakt ut om han får vara med varpå jag halvskriker att han ska gå och lägga sig i sin egna säng. Till min förvåning i detta skedet ligger bruden på rygg och kollar upp på oss båda och säger varken ja eller nej till idén och en väldigt pinsam och smått obehaglig stämning uppstår nu i rummet. Började själv för en snabb sekund fundera på om vi skulle dela på henne broderligt men slutsatsen blev att köra ut Vladi till hans egna rum där han hela vägen ut skriker : " HON VILL JU OCKSÅ!!"

Går tillbaka till mitt sovrum och fortsatte det jag hade påbörjat med henne utan att försöka tänka på hur jäkla sjukt det hade blivit om en dyngrak Vladi hade varit med, usch fyfan! gg wp my friend, gg wp.

 

Morgonen efter när jag ska köra ner tjejen till taxin med moppen säger hon att hon inte har nog med pengar till taxin och frågar lite blygsamt om hon får låna av mig och att jag får tillbaka dem så fort hon får tag på en dator (handlade om 100 sek). Jag svarar att jag kan bjuda henne på den varpå hon skiner upp som en sol och svarar: "OJ OJ, det går bra nu?". :mrgreen: :mrgreen:

 

 

 

Det är riktigt synd att det inte är låst forum då vi hade kunnat dela en hel del fler och betydligt sjukare historier...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utgången för ett par dagar sedan utspelade sig större delen av kvällen på grabbarna grus, i vanlig ordning med ett helrör och ett gäng smirnoff ice(bjuddrickan). Är ju i princip tvungen att köpa ett drinkbord där inne för att få en sittplats sen är det alltid smidigt att få göra sina egna groggar8-). Förkröket hade varit på Håkans bar i Karon med lite käk och drinkar och redan när vi lämnade det stället var vi rätt bra på lyset så väl inne på grabbarna grus började vi bli ordentligt fulla och suget för kvinnligt sällskap började komma fram.

Tar en sväng ner på dansgolvet/ bland ståborden där det oftast kryllar med backpackers och folk som är på en skön suparsemester. Får tag tre brudar som vill följa med upp på lite gratisdricka. Får ganska snabbt bra kontakt med en av dem och en smirnoff senare sitter vi i en Tuk-Tuk på väg hem mot huset och efter ett dopp i poolen och en dusch hamnar vi i säng. Precis när det ska börja ske lite action hör jag hur en dyngrak Vladi kommer hem och slår upp dörrarna till mitt sovrum, han befinner sig nu i det stadiet där skam inte existerar i kroppen. Han sätter sig i sängen bredvid oss och frågar rakt ut om han får vara med varpå jag halvskriker att han ska gå och lägga sig i sin egna säng. Till min förvåning i detta skedet ligger bruden på rygg och kollar upp på oss båda och säger varken ja eller nej till idén och en väldigt pinsam och smått obehaglig stämning uppstår nu i rummet. Började själv för en snabb sekund fundera på om vi skulle dela på henne broderligt men slutsatsen blev att köra ut Vladi till hans egna rum där han hela vägen ut skriker : " HON VILL JU OCKSÅ!!"

Går tillbaka till mitt sovrum och fortsatte det jag hade påbörjat med henne utan att försöka tänka på hur jäkla sjukt det hade blivit om en dyngrak Vladi hade varit med, usch fyfan! gg wp my friend, gg wp.

 

Morgonen efter när jag ska köra ner tjejen till taxin med moppen säger hon att hon inte har nog med pengar till taxin och frågar lite blygsamt om hon får låna av mig och att jag får tillbaka dem så fort hon får tag på en dator (handlade om 100 sek). Jag svarar att jag kan bjuda henne på den varpå hon skiner upp som en sol och svarar: "OJ OJ, det går bra nu?". :mrgreen: :mrgreen:

 

 

 

Det är riktigt synd att det inte är låst forum då vi hade kunnat dela en hel del fler och betydligt sjukare historier...

 

Hahaha +1ar (hellre ett extra forum) men mkt fin historia bara det där :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis upptäckt It´s always sunny in Philadelphia och kan inte slita mig, löjligt bra:lol:

Avundas dig! Min absoluta favoritserie, säkert sett igenom alla säsonger 5 gånger, avsnitten är så bra och roligt skrivna så återseendevärdet är grymt. Brukar dra igång gamla avsnitt om man inte vet vad man ville kolla på när man t ex ska äta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avundas dig! Min absoluta favoritserie, säkert sett igenom alla säsonger 5 gånger, avsnitten är så bra och roligt skrivna så återseendevärdet är grymt. Brukar dra igång gamla avsnitt om man inte vet vad man ville kolla på när man t ex ska äta.

 

this (=

 

d.e.n.n.i.s system, the gang dances their asses off, the nightmen cometh, hundred dollar baby, dennis and dee goes on wellfare, chardee macdennis, the gang gets trapped... Finns ändlöst många magiska avsnitt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avundas dig! Min absoluta favoritserie, säkert sett igenom alla säsonger 5 gånger, avsnitten är så bra och roligt skrivna så återseendevärdet är grymt. Brukar dra igång gamla avsnitt om man inte vet vad man ville kolla på när man t ex ska äta.

 

Kände direkt att det var en serie man kan se om sen ja, sjukt gött!

 

this (=

 

d.e.n.n.i.s system, the gang dances their asses off, the nightmen cometh, hundred dollar baby, dennis and dee goes on wellfare, chardee macdennis, the gang gets trapped... Finns ändlöst många magiska avsnitt!

 

Har för mig att det var tack vare din db som jag började kolla... så tyty!

---

 

Har börjat småkika lite hus tills hösten här i Thailand. Kommer vara åtminstone fyra som åker=) Hittade det här övernötiga på nätet och bestämde oss för att åka dit och kika till det.

158204.jpg

 

Tyvärr låg det helt off, så ståndet man hade byggt upp slaknade snabbare än vad det gör när man hör en ladyboy säga "wanna have som fun?"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis upptäckt It´s always sunny in Philadelphia och kan inte slita mig, löjligt bra:lol:

 

Vadihelvete, hände precis det där? Sett typ första 3säsongerna x antal år sen och sen får jag för mig att se om allt från idag. Blev påmind om hur jävla underbart dampig charlie är! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

this (=

 

d.e.n.n.i.s system, the gang dances their asses off, the nightmen cometh, hundred dollar baby, dennis and dee goes on wellfare, chardee macdennis, the gang gets trapped... Finns ändlöst många magiska avsnitt!

 

På senare tid tyckte jag Joke's on Dee var helt overkligt bra :lol: :lol: :lol: Fast nu blev jag osäker på om det var så det hette? Första avsnittet senaste säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Awesome stuff :D Inte som Banshee direkt! ;) Jag har fortfarande några säsonger i mitten jag inte sett så det känns iaf bra!

Jag tycker faktiskt att Banshee är bra:-) Rått och mkt tuttar, helt i min smak!

 

Haha mjo, tanken var ju det. Sedan sprang/spela man misär på pokern så fick vända hem till kalla Sverige igen!

 

Ölen på CC är given, sommarlaxen i sommar igen kanske? 8-)

Tyckte Sommarlaxen var en riktig skitturnering tbh, men livesuget är på topp så kommer hamna i gbg några ggr ändå även om det inte blir just den turren=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har två problem atm:

 

När jag hamnade på thaifest för några veckor sedan träffade jag en homosexuell kille där som jag pratade en del med. Han var jättetrevlig och full som jag var så märkte jag nog inte att han stötte på mig. Här kommer problemet... Idag när jag gick iväg för att äta frukost själv så hör jag hur någon ropar "Saaaaaamon", vänder mig om och där står han med världens bredaste leende. För att inte vara otrevlig stannar jag såklart och utbyter artighetsfraser, han erbjuder mig skjuts men jag nekar. Tjejerna han var med fnittrade som om dom vore 15. Är lite rädd för att springa in i han fler ggr. Så pf... hur ska jag bete mig nästa gång för att han en gång för alla ska förstå att jag inte är gay?

Han påminner rätt mkt om den här killen btw

 

rex-lee-2a.JPG

 

 

 

När jag glider in på standardhaket för att beställa frukost 15.00 så tycker dom synd om mig som har behövt gå dit två dagar i rad (10min gång, rätt skönt emellanåt). Säger att nästa gång jag ska dit så kan jag ringa så kommer dom och hämtar mig, jag säger såklart att det inte behövs.

När jag ska gå så frågar dom om jag vill ha skjuts hem, säger att jag kan behöva röra på mig (vilket är jättesant). Efter jag gått en minut så kommer den ena av tjejerna med moppen och stannar jämte mig och insistera på att köra mig hem. Här kan jag ju inte säga nej. Hon släpper av mig och säger att jag kan ringa imorgon när jag ska dit. Tilläggas ska att dom till 100% bara vill vara snälla men får mig att känna mig efterbliven. Så hursomhelst så måste jag lära mig köra moppe... som en riktig man!

 

MVH nåt sånt här

 

755px-Overweight_biker.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...