Gå till innehåll

Pokerspelare Örebro?


Jackwilshere

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har skickat ut PM till 4 st totalt nu. Live2012, jackwilshere, paralysr och -rookie-.

 

CoffeK, förstod inte hur jag skulle tolka ditt inlägg

men alla som är intresserade av turneringen får skriva upp sig så skickar jag ett PM med uppgifterna till er också. Kom igen och signa upp nu ni som sagt att ni är på livegrind. Det är roligare när/om det blir något livegrind att vi spelat mot varandra innan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag avblåser turneringen eftersom intresset är alldeles för svalt, ingen som skrivit här och bara jag och rookie som reggat oss. Vi får ta det någon annan gång, det fanns ändå tid på cirka 1,5 vecka att visa intresse och vi är max 5 st som visat intresse och 2 som anmält sig.

 

Vi får styra något annat någon annan gång när det passar bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Oj jag hade missat denna tråd, kom på den igen igår. JAG ÄR PÅ och väldigt sugen på att kör stuga, det vore roligt som satan :). Jag bangar dock på att styra eftersom det gick så dåligt sist, sedan om det beror på arrangemanget eller deltagarna låter jag vara osagt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyttar till Örebro imorgon! Kommer dock vara rätt upptagen första månaden då jag ska börja plugga civilekonom (nollning osv) men om det är någon som vill ses över en öl eller något så skicka pm!! Någon av er som pluggar btw?

 

Haha ska också börja plugga ekonomi i Örebro :-D Ska läsa nationalekonomi A som fristående kurs, så vi lär inte plugga ihop men vi lär ses på nollningen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hallå! Ännu en Örebroare här som lirar Low/Mid stakes på SVS som är väldigt sugen på live lir! Har en idé om att styra upp en Facebook grupp för pokerspelare i Örebro där man kan planera in eventuella spel, då kan man även skapa evengemang och bjuda in folk för att se intresset. Vad tycker ni, låter det bra?

 

Peace!

Ses på pokerborden! <;

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är några som är sugna på att dra och spela lite live poker så tror jag detta ställe är riktigt fint. Ligger en bit utanför Örebro tror jag men har någon bil så kan man ju dra ett gäng och lira!

 

tycker de luktar gubb värde ända in till mitt rum.. :mrgreen:

 

http://www.skollerstaholdem.se/

 

Detta står på deras hemsida "För att kunna erhålla ett medlemskap i klubben måste du rekommenderas av en person som redan är medlem."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå! Ännu en Örebroare här som lirar Low/Mid stakes på SVS som är väldigt sugen på live lir! Har en idé om att styra upp en Facebook grupp för pokerspelare i Örebro där man kan planera in eventuella spel, då kan man även skapa evengemang och bjuda in folk för att se intresset. Vad tycker ni, låter det bra?

 

Peace!

Ses på pokerborden! <;

 

Jag är på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå! Ännu en Örebroare här som lirar Low/Mid stakes på SVS som är väldigt sugen på live lir! Har en idé om att styra upp en Facebook grupp för pokerspelare i Örebro där man kan planera in eventuella spel, då kan man även skapa evengemang och bjuda in folk för att se intresset. Vad tycker ni, låter det bra?

 

Peace!

Ses på pokerborden! <;

 

Det låter bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...