Gå till innehåll

Pokerspelare Örebro?


Jackwilshere

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Härligt att vi är några iaf! Är nyinflyttad så har ingen aning om det finns någon klubb i stan! Hur lediga är ni på dagarna för att grinda lite tillsammans och snacka lite skit? :)

 

 

Håller med, kul att det är några! Jag håller med Svinto om det blir någon helg är jag på att styra!

 

men hur ska man kunna grinda tillsammans? Where to be?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

11 pers om jag räknat rätt. Vore awesome, medan vi väntar, ska vi inte testa en turnering online emot varandra för att få ett litet hum och kännedom om varandra?

 

Oavsett svar tog jag mig friheten att lägga upp en privat pokerturnering den 20 oktober (söndag) som startar 19:15 med ett inköp på 220 kronor. Namnet är ÖrebroPoker och lade upp den på svenska spel. Jag vet inte om det finns intresse men om det gör det får ni gärna skriva det här och skriv även om ni Inte vill/tänker vara med så att jag vet om det ens blir aktuellt. Skickar PM med lösen till de som känner sig manade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra initiativ! Kanske kan flytta turneringen till kl8? Inte helt säker på om jag hinner spela den annars :) men ska försöka!! TheC vad nickar du på svsp? Kan skicka pm om du inte vill outa :)

 

Jag kan absolut flytta den till kl 8, vet du hur man gör? Jag nickar -TheC-!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 pers om jag räknat rätt. Vore awesome, medan vi väntar, ska vi inte testa en turnering online emot varandra för att få ett litet hum och kännedom om varandra?

 

Oavsett svar tog jag mig friheten att lägga upp en privat pokerturnering den 20 oktober (söndag) som startar 19:15 med ett inköp på 220 kronor. Namnet är ÖrebroPoker och lade upp den på svenska spel. Jag vet inte om det finns intresse men om det gör det får ni gärna skriva det här och skriv även om ni Inte vill/tänker vara med så att jag vet om det ens blir aktuellt. Skickar PM med lösen till de som känner sig manade!

 

Skönt iniativ! Ses vid borden :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att någon visat intresse i alla fall! Jag kommer byta tid till kl 20:00. Turneringen kommer läggas upp natten mot söndag som jag förstått. Är det någon ide att jag registrerar om den eftersom vi inte är jätte många som visat intresse, vad säger Ni som visat intresse? Ska vi göra ett försök?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...