Gå till innehåll

Rakeback pokerstars?


Dengan

Recommended Posts

De har ingen rakeback som du tänker på, som reggas via en sida och utbetalas varje vecka, etc.

 

De har VPP's och FPP's som du får när du spelar på borden, VPP's utger vilken status du har , Chrome, Silver, Gold, etc.. upp till Supernova Elite! ( Tror jag )..

 

FPP's kan du köpa Instant cash för, 10USD = 1000 vpp's och 25USD = 2250. 100k Points ger 1.600 USD, och då är du Supernova också, så du tjänar points i rätt bra fart då, ja, ju högre nivå du är ju mer points får du för att du spelar på sidan. ( tror jag ) :D

 

Sedan borde du få en insättning bonus på 100% upp till 600 USD, eller upp till tre insättningar som blir någon slags bonus tror jag. ( Om du gular första insättningen )

 

Bara köra! .... tror jag ;) hähäää

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Notera att du kan göra uttag när du har en aktiv bonus om du så önskar. Vid uttag annuleras möjligheten att aktivera nya bonusar och påverkar inte bonusar som du redan har aktiva på ditt konto.

 

Läs gärna mer här:

 

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/bonus/

 

Dessutom, för de som redan har konto är det nu WCOOP Reload Bonus med 25% bonus upp till $150! Fram till den den 6 september.

 

Läs gärna mer här om Reloaden:

 

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/reload-bonus/

 

Har ni fler frågor hjälper vi gärna till.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, trevligt! Ska man undvika den här bonusen eller? Förr i tiden kunde det ta en jäkla tid att spela bort bonuspengarna så att man faktiskt fick ut någonting, var mest ivägen med andra ord. Stämmer det ännu eller är det free cash?

 

Antar att du menar spel ihop och inte spela bort bonuspengarna.

 

Om du tror att du kan ha problem att spela hem en $600 bonus så förstår jag inte varför du tänker på rakeback överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...