Gå till innehåll

PLO25$ Zoom-video på svenska


El Helado Patata

Recommended Posts

Hej! Jag har spelat in lite videos i mitt lära-mig-plo-projekt och för denna första iår så spelade jag först med kommentar. Därför mutade jag mina kommentarer och la till text.

 

Enda nackdelen till det är att videon blev märkligt sizead men då det endast är två bord bör det väl funka.

 

Är tacksam för eventuella kommentarer och förslag om mitt tänk. Det brukar folk göra ändå men refera gärna med tidsreferens i stil "25:30 3betta...".

 

NY länk med förbättrad kvalite. Byt till alternativt HD för skarpare bild (finns som alternativ nu).

 

TID: 39 minuter lång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inte PLO men tänkte kika på filmen endå! Dock så är det dålig kvalité så de blir lite svårt att se korten utan att anstränga sig ordentligt, kanske bara jag dock!

 

lycka till!

 

Jo det blev lite uppskalat på ett märkligt sätt när jag la till texten men det är ju väldigt enkelt att ändå se korten osv om än det är lite mer pixlat än vad man skulle vilja. Hoppas det är lugnt ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bara kollat nån minut, men vill ge stor cred till din röst. Fantastiskt behaglig speakerton. Kanske anlitar dig för kommande projekt ;)

 

Den har jag aldrig hört och även om du ångrar dig om du lyssnar mer än någon minut så blev jag iaf jätteglad för kommentaren! Absolut, bara att höra av dig och har du några kommentarer på videon, ja, du vet ju att det bara är att skriva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag klickar väl inte så mycket mer än jag behöver. Ta mute och fastforward då kanske så kan vi se om du håller med spelen i ett vakuum!

 

Haha jo det gör du. Har sett 10 min och musen spamklickas:-D om du nu inte kör fler än två bord.

Kan inget om plo, men imo är det svårt att hänga med när det är zoom och det hinner delas ut flera händer medans du förklarar hur du tänker. Förmodligen bara är jag som känner så iofs:-)

 

Fråga, är det verkligen bra att öppna K433 som du gör vid 10:36?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jo det gör du. Har sett 10 min och musen spamklickas:-D om du nu inte kör fler än två bord.

Kan inget om plo, men imo är det svårt att hänga med när det är zoom och det hinner delas ut flera händer medans du förklarar hur du tänker. Förmodligen bara är jag som känner så iofs:-)

 

Fråga, är det verkligen bra att öppna K433 som du gör vid 10:36?

 

Okej då ska du inte spela starcraft, hon eller annat spel för då blir du tokig, där klickar dom 4 ggr i sekunden!.

 

Ska se vad vilken han du menar sen. Man får ju steala lite mer på zoom om det är nån sån hand du åsyftar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...