Gå till innehåll

High Stakes MTTs railtråd


WannaSeeMyPig

Recommended Posts

Always - 20 367 912

Nolet20 - 34 920 904

Beer - 12 895 236

Coen - 31 565 948

 

Som de ser ut får Nolet 1,2 Beer 1,1 och Coen 1m

Stora förloraren? COEN han får 100k mindre än Nolet som han bara är några procent från, den han dock har 10miljoner mer och 33 procent mer än får han också bara 100k mer än, Vilken jävla idiot! BLir arg här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Always - 20 367 912 ($1 000 000)

 

 

Nolet20 - 34 920 904 ($1 230 000)

 

 

Beer - 12 895 236 ($800 000)

 

 

Coen - 31 565 948 ($1 100 000)

 

 

 

 

Hur Coen kan göra den dealen.. Få 130 000 mindre än Nolet och bara 100k mer än Always.. Sitter och blir förbannad jävlar vad han gav bort pengar bara för han var så sugen på deal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Always - 20 367 912

Nolet20 - 34 920 904

Beer - 12 895 236

Coen - 31 565 948

 

Som de ser ut får Nolet 1,2 Beer 1,1 och Coen 1m

Stora förloraren? COEN han får 100k mindre än Nolet som han bara är några procent från, den han dock har 10miljoner mer och 33 procent mer än får han också bara 100k mer än, Vilken jävla idiot! BLir arg här

 

 

hahaha SJUKASTE DEALEN JAG SETT... nolet20 är världens gris och det funkar haha!! coenaldinho7 som sagt ger bort hur mycket cash som helst haha.

 

hur gick detta igenom???

 

 

snyggaste nolet20 när han vill ha 1,2 sen när han får det och beertjes får 823 ist för 850 så tar han de sista 23 också och ingen käftar emot rofl...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det ingen bra deal enligt ICM, men rätt lol när microstakes folk tiltar på den.

 

Ingen här har någon aning om dessa spelares livssituation, hur de bedömer sin pokerskill vs. de andra vid bordet eller hur mycket pengarna betyder för dem.

 

Det här är inget $4 FT eller vad du nu ville att folk skulle raila Lingonklonk. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det ingen bra deal enligt ICM, men rätt lol när microstakes folk tiltar på den.

 

Ingen här har någon aning om dessa spelares livssituation, hur de bedömer sin pokerskill vs. de andra vid bordet eller hur mycket pengarna betyder för dem.

 

Det här är inget $4 FT eller vad du nu ville att folk skulle raila Lingonklonk. :lol:

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om ni struntar i vad vi säger, jag skulle med get procent för en deal, det skulle väl de flesta då det är en sjuk summa. MEN det vi skrattar åt är ju att en kille "krävde 1.2" för deal. Det räckte att Bjertens gick från 850 till 823 för att det skulle hända, UTAN att någon bad om det (Sista orden från cl var tom i settle för 1.2) var att Bjertens säger . IM HAPPY WITH 800 så cl får 1.23 istället för 1.2 som HAN begärde, Bjertens ger alltså bort $23k. Då skiter jag i om jag är microspelare eller livssituation eller skomärke, det var det mest korkade jag någonsin sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om ni struntar i vad vi säger, jag skulle med get procent för en deal, det skulle väl de flesta då det är en sjuk summa. MEN det vi skrattar åt är ju att en kille "krävde 1.2" för deal. Det räckte att Bjertens gick från 850 till 823 för att det skulle hända, UTAN att någon bad om det (Sista orden från cl var tom i settle för 1.2) var att Bjertens säger . IM HAPPY WITH 800 så cl får 1.23 istället för 1.2 som HAN begärde, Bjertens ger alltså bort $23k. Då skiter jag i om jag är microspelare eller livssituation eller skomärke, det var det mest korkade jag någonsin sett.

 

Han ville väl vara snäll :-) Skämt åsido, jag såg inte dealen, men är det så att han oombedd försämrar sina villkor känns det så klart något udda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det ingen bra deal enligt ICM, men rätt lol när microstakes folk tiltar på den.

 

Ingen här har någon aning om dessa spelares livssituation, hur de bedömer sin pokerskill vs. de andra vid bordet eller hur mycket pengarna betyder för dem.

 

Det här är inget $4 FT eller vad du nu ville att folk skulle raila Lingonklonk. :lol:

 

Kan väl tycka i efterhand att det inte var megasjukt (fortfarande sjukaste jag sett) men som lingonklonk säger det var väldigt lite förhandling. det var mer nolet20 som sa vad som gällde och ingen argumenterade emot. Han reppade att han var bästa spelaren vid bordet, fast i själva verket var han långt ifrån bäst! att säga att han nitspelade skulle vara en underdrift.

 

så när han skriver att han kan forsätta spela så var det obv att han ljög.

bästa spelaren vid bordet var utan tvekan alwaysinduce. som när han tappade halva sin stack valde att köra dealen.

 

 

Om man kollar siffror så var dealen bra för betjes eftersom han hade behövt 2:a platsen för att få mer pengar än vad dealen skulle ge. vilket var väldigt unlikely. men coen som senare vann gav bort mer än vad han hade behövt för att ro dealen iland.

 

att folk skriver att dem kan fortsätta spela om dem inte får som dem vill brukar oftast vara BS (imo)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meet Coenaldinho7, online poker's new World Champion - PokerStars

 

Intervju med han conaldinho som inte vill säga vem han är men säger vilken stad han är ifrån, hans yrke samt att han har en 5 månader gammal son och sin egen ålder.Svårt att lista ut vem det är om man verkligen vill....

 

"You wanted a deal from the very beginning. Tell us why you pushed so hard and what you think now that you won.

 

Coenaldinho7: It's very simple. Nothing to lose at that point. I got my $100,000 and chose this tactic: constantly misguiding the others, or trying to at least, to let them believe I was so desperate to make these crazy request for deals, they didn't know what to think of me. That--and I am so convinced of this--made my 3-bet steals look much stronger. Along the way I realized this did not make me very popular, but I was in fact entertaining the table and the spectators. I kept this strategy until the end, still shifting tactics on the table however. It worked, and I really got a feeling this ship wasn't about to wreck before docking at its destination. "

 

 

Läsvärd intervju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...