Gå till innehåll

Medlemsmåndagar på Winamax med €200 i biljetter adderat


Recommended Posts

På måndagar har en ny tradition med våra nya samarbetspartners Winamax som kör medlemsexklusiva turneringar varje vecka med €200 i turneringsbiljetter adderat! Boka upp klockan 21 på måndag och var med och måndagsmys med oss!

 

Namn: pokerforum

Tid: måndag 21 oktober klockan 21

Inköp: €4.50+0.50

Adderat till potten: €200 i biljetter

Lösenordsrebus: förstaärpandraärotredjeärkfjärdeärefemteärr sjätteärssjundeäreochsåsiffranfem(sjubokstäver ochensiffra)

 

Har du inget konto på Winamax går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 97
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra värde i förra måndagens turnering...

 

Men nu till det negativa, skickade in bankdokumen och kort på körkortet, fick dett mail tillbaka (delar av det i alla fall):

 

Thank you for sending us your identity check documents.

 

Unfortunately, we are unable to validate your ID as the names on the document provided do not exactly match the information you provided when you registered with Winamax. Please note, we require only your surname and first name.

 

Hur fan gör man nu, De flesta i Sverige har väl? mellannamn på sina pass och körkort, och inte skriver man in mellannamnet när man reggar sig på en pokersida.

 

Har skickat in till flera andra pokersidor och verifierat konton under årets lopp, har aldrig varit något problem.

 

Någon som du/ni kan kika lite närmare på?

 

Skulle ju vara surt om det i princip är "omöjligt" för en Svensk att verifiera kontot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hrm,kollar man denna e de ju Ongame,

 

"Borttagen länk"

sen läser man detta ????

Mjukvara och funktioner

 

Winamax äger, driver och utvecklar sin egen mjukvara och nätverk. Mjukvaran som finns tillgänglig gör det möjligt för så gott som alla individer där ute att kunna spela poker, om det så är från en PC, en MAC eller en computer notepad. Mjukvara inkluderar följande funktioner:

 

 

Ajaj,kanske inte får länka så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud vilken otrolig jävla skitsida denna winamax. Aldrig har det varit så mycket strul med att registrera sig till en hemsida. Först ska man kunna alla sina bankuppgifter som IBAN och SWIFTkoder. Sedan så kan man inte ens spela, för när man gjort kontot så måste man skicka in bild på ID och på sin bank innan man ens kan gå vidare. Och man kan inte spela eller ens logga in på pokerklienten förrän dom godkänt det.

 

Nu missar jag denna turnering bara för all den här denna skit.

 

Sämsta jag någonsin varit med om. 0/10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud vilken otrolig jävla skitsida denna winamax. Aldrig har det varit så mycket strul med att registrera sig till en hemsida. Först ska man kunna alla sina bankuppgifter som IBAN och SWIFTkoder. Sedan så kan man inte ens spela, för när man gjort kontot så måste man skicka in bild på ID och på sin bank innan man ens kan gå vidare. Och man kan inte spela eller ens logga in på pokerklienten förrän dom godkänt det.

 

Nu missar jag denna turnering bara för all den här denna skit.

 

Sämsta jag någonsin varit med om. 0/10

 

Tja!

 

Reggade mig bara för att vara med på denna turnering, nu blir det nog inte ändå pga annat som dökit upp men jag lyckades iaf regga ordentligt.

Det var som du sa man fick ange IBAN och sånt men det är inga problem att spela eller sätta in cash. Låter konstigt det dära, det stod iofs att jag måste skicka in id och sånt men det är inom typ en månad.

Kontakta supporten kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Reggade mig bara för att vara med på denna turnering, nu blir det nog inte ändå pga annat som dökit upp men jag lyckades iaf regga ordentligt.

Det var som du sa man fick ange IBAN och sånt men det är inga problem att spela eller sätta in cash. Låter konstigt det dära, det stod iofs att jag måste skicka in id och sånt men det är inom typ en månad.

Kontakta supporten kanske?

 

 

Kunde du logga in på pokerklienten innan du hade satt in pengar?

 

Står att det är fel lösenord för mig nu hela tiden, trots att det inte är det. När jag trycker på " lost password" så får jag upp

 

"Lost password

For security reasons, you may not reset your password.

Please contact customer support to reset your password." Och när jag sedan klickar på customer support, så händer ingenting, som om sidan helt står still. Haha detta blir bara värre och värre....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde du logga in på pokerklienten innan du hade satt in pengar?

 

Står att det är fel lösenord för mig nu hela tiden, trots att det inte är det. När jag trycker på " lost password" så får jag upp

 

"Lost password

For security reasons, you may not reset your password.

Please contact customer support to reset your password." Och när jag sedan klickar på customer support, så händer ingenting, som om sidan helt står still. Haha detta blir bara värre och värre....

 

 

Ja det vart inga problem, man får SNG freerolls i 9 dagar när man reggar så jag spelade på dem en timme eller nåt typ innan jag satte in cash.

 

Det måste ha blivit nåt konstigt med din regg, kan du inte ens logga in på klienten??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det vart inga problem, man får SNG freerolls i 9 dagar när man reggar så jag spelade på dem en timme eller nåt typ innan jag satte in cash.

 

Det måste ha blivit nåt konstigt med din regg, kan du inte ens logga in på klienten??

 

nope :/ har dragit iväg ett mail till deras support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...