Gå till innehåll

dinooh - motivationsdagbok på svenskaspel.


alen_923

Recommended Posts

härligt att den här misär månaden är till enda ! har haft vissa bakslag både IRL och på pokern så augusti välkomnas :)

 

20% /1 och /4 resten är på /2

 

b63446.jpg

 

Mål för Augusti blir 50k händer på /2 ... och vinna mer än den här månaden ;)

 

Kommer uppdatera veckovis med grafer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Jävlar vad grym du är, bästa reggen på /2 imo. HU ? :D

 

Det är nu du får chansen att visa hur jävla dålig jag är, är ju lite ironiskt att du sitter och spammar om hur kass jag är när du har chatten mutead och inte ens ser min reaktion (hint jag svarar inte ens). Sen när du har den här winraten och har spelat så länge blir man lite nyfiken vart ditt självförtroende kommer ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha att du orkar leta upp hans dagbok för meningslöst /2-damp.. Zzzzzzzz

 

Nu trodde jag ju en kort stund att kära dinooh hade gjort comeback här. Sedan har väl du även haft dina perioder i chatten med.

 

 

Roligt att du av alla kommenterar vad jag orkar och inte orkar, du har ju orkat med en del onödiga saker här på pf/svs som kanske hade kunnat undvikas också :)

 

Haha, dem flesta är ju ganska roliga att chatta med oavsett om de är trevliga eller otrevliga. Men med tanke på att han har suttit spammat om hur värdelös jag är sedan första gången vi möttes, lagom när han startade den här dagboken men ändå haft mig mutead så är jag lite nyfiken på vad han vill få ut av det.

 

Om han nu tycker att jag är så dålig så får han gärna spela mot mig, var väl bara det jag ville. Är det väl win/win för båda? Kan ju inte skriva till honom i chatten då jag är mutead av honom i där. Att vissa andra regs är dryga gör ju det för att den andras reaktion är rolig, men då han inte ens bryr sig om hur jag reagerar och fortsätter varje dag in och ut trots att jag inte säger något tillbaka ens är ju komiskt.

 

Skulle verkligen inte skriva såhär till vilken randomreg som helst heller då jag inte tycker hu är speciellt kul. Tycker bara att denna herren är så fruktansvärt dålig så det vore skandal att inte be om action :).

 

Sen sticker väl inte jag ut så mycket bland microregsen direkt, 90% av alla under /10 är ju så sjukt uppkäftiga mot varandra så det är löjligt :D Är dock aldrig otrevlig mot folk som inte är det mot mig så.

 

Googlade hans nick på svs och pokerforum. Hårt jobb att leta osv!!!!!!111

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att du av alla kommenterar vad jag orkar och inte orkar, du har ju orkat med en del onödiga saker här på pf/svs som kanske hade kunnat undvikas också :)

 

Fast jag har droppat en kommentar i aktiva dagböcker och påpekat en hand eller så. Typ i Svettis, Jedens och någon mer kanske. Men jag kan inte komma ihåg en enda gång jag har gått in i någons dagbok och bashat sönder i ett enda långt kukmätarinlägg.

 

Vad jag har skrivit på svs är en annan sak. Att skriva något i svs-chatten för att avreagera sig är lite mer förståeligt än att leta upp en snart 1 år gammal dagbok och skriva skit. Hade isåfall varit proffsigare, snyggare och mindre pinsamt att bara PMa honom om du nu vill ha kontakt med honom.

 

Är det ens han du har mött? Inte sett Dinooh online på 123123 år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast jag har droppat en kommentar i aktiva dagböcker och påpekat en hand eller så. Typ i Svettis, Jedens och någon mer kanske. Men jag kan inte komma ihåg en enda gång jag har gått in i någons dagbok och bashat sönder i ett enda långt kukmätarinlägg.

 

Vad jag har skrivit på svs är en annan sak. Att skriva något i svs-chatten för att avreagera sig är lite mer förståeligt än att leta upp en snart 1 år gammal dagbok och skriva skit. Hade isåfall varit proffsigare, snyggare och mindre pinsamt att bara PMa honom om du nu vill ha kontakt med honom.

 

Är det ens han du har mött? Inte sett Dinooh online på 123123 år

 

 

Du hänger ut regs gång på gång och påpekar hur dåliga de är. Förstår inte vad meningen är med det riktigt, vet att några gånger har det varit regs som har mycket bättre winrate än vad du har och sen att de inte har gjort ett skit mot dig mer än att spela ut dig är väl befogat att bli kallad för det ena och det andra antar jag? :)

 

Hade gärna skött allt via chatten men han har ju stängt av mig så han inte ser vad jag skriver, större chans att han ser det här än i pm och jag vill att han ska få skämmas om han dodgar så kanske han lägger av och slutar vara så otrolig obefogat dryg. Finns bara en dinooh som är så vidrig i chatten, så ja det är han. Det är ju ingen hemlighet att han är sjukt otrevlig, som man ser om man klickar tillbaka någon sida eller två.

 

Det är microstakes svs, inte så att jag bryr mig om jag sköter det snyggt eller proffsigt. Orka ta det så seriöst lol, förstår inte heller hur det blir ett kukmätarinlägg. Sa bara att jag gärna spelar HU, dinooh borde ju hoppa av glädje med tanke på hur ofta han poängterar alla mina brister och hur värdelös jag är? Sen att min ton i kommentaren inte var så trevlig kan jag ju hålla med om faktiskt.

 

Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om du eller andra tycker det är pinsamt heller tbh (Det är trots allt internet, hallå?). Är inte så att jag söker någons bekräftelse heller :) ...... Senast detta inträffade att en pf-regg satt och var otrevlig spelade vi hu och jag fick 20 bi på 2 dagar innan han quittade så det var väl värt mödan antar jag. Inte så att jag skulle fråga någon om jag inte ansåg att min edge var väldigt väldigt stor.

 

Edit : Att mordhota folk och säga att du ska mörda deras familj i chatten på svs är mycket mer proffsigt och mindre pinsamt antar jag? Får nog fortsätta i pm, känns lite väl ot atm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hänger ut regs gång på gång och påpekar hur dåliga de är. Förstår inte vad meningen är med det riktigt, vet att några gånger har det varit regs som har mycket bättre winrate än vad du har och sen att de inte har gjort ett skit mot dig mer än att spela ut dig är väl befogat att bli kallad för det ena och det andra antar jag? :)

 

Hade gärna skött allt via chatten men han har ju stängt av mig så han inte ser vad jag skriver, större chans att han ser det här än i pm och jag vill att han ska få skämmas om han dodgar så kanske han lägger av och slutar vara så otrolig obefogat dryg. Finns bara en dinooh som är så vidrig i chatten, så ja det är han. Det är ju ingen hemlighet att han är sjukt otrevlig, som man ser om man klickar tillbaka någon sida eller två.

 

Det är microstakes svs, inte så att jag bryr mig om jag sköter det snyggt eller proffsigt. Orka ta det så seriöst lol, förstår inte heller hur det blir ett kukmätarinlägg. Sa bara att jag gärna spelar HU, dinooh borde ju hoppa av glädje med tanke på hur ofta han poängterar alla mina brister och hur värdelös jag är? Sen att min ton i kommentaren inte var så trevlig kan jag ju hålla med om faktiskt.

 

Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om du eller andra tycker det är pinsamt heller tbh (Det är trots allt internet, hallå?). Är inte så att jag söker någons bekräftelse heller :) ...... Senast detta inträffade att en pf-regg satt och var otrevlig spelade vi hu och jag fick 20 bi på 2 dagar innan han quittade så det var väl värt mödan antar jag. Inte så att jag skulle fråga någon om jag inte ansåg att min edge var väldigt väldigt stor.

 

Edit : Att mordhota folk och säga att du ska mörda deras familj i chatten på svs är mycket mer proffsigt och mindre pinsamt antar jag? Får nog fortsätta i pm, känns lite väl ot atm.

 

Att mordhota folk är väl ändå att gå över gränsen va?!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att mordhota folk är väl ändå att gå över gränsen va?!!!

 

Det är väl inget ovanligt att folk gör det till höger och vänster, hur som var han chattbannad för det iaf ;)

 

 

Är det inte jobbigt att haka upp sig på massa skit folk skriver vid borden så att man måste leta upp en gammal db för att få skriva av sig en halv novell gorilla? Löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju inget riktigt Micro-bråk förrän GRINDER är med.

 

Skall vi nu erkänna att samtliga här är pinsamma. Tro fan Leo har rätt i de han skrev i sin dagbok. Vem fan vill läsa om micros kukmäteri, vi alla suger och kan garantera att majoriteten här sitter och skäms över oss.

 

Jag är iallafall klar nu och kommer att invänta nästa upplaga av Micro-bråket. På återseende.

 

20140330040410-83.183.119.139.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju inget riktigt Micro-bråk förrän GRINDER är med.

 

Skall vi nu erkänna att samtliga här är pinsamma. Tro fan Leo har rätt i de han skrev i sin dagbok. Vem fan vill läsa om micros kukmäteri, vi alla suger och kan garantera att majoriteten här sitter och skäms över oss.

 

Jag är iallafall klar nu och kommer att invänta nästa upplaga av Micro-bråket. På återseende.

 

20140330040410-83.183.119.139.png

 

Hahahhaha snyggt!! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju inget riktigt Micro-bråk förrän GRINDER är med.

 

Skall vi nu erkänna att samtliga här är pinsamma. Tro fan Leo har rätt i de han skrev i sin dagbok. Vem fan vill läsa om micros kukmäteri, vi alla suger och kan garantera att majoriteten här sitter och skäms över oss.

 

Jag är iallafall klar nu och kommer att invänta nästa upplaga av Micro-bråket. På återseende.

 

20140330040410-83.183.119.139.png

 

Nominerar till post of the year. Slänger samtidigt in en önskan om att samtliga nomineringar sammanställs vid årsskiftet för omröstning i samband med årets forumit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är vanligt med okvädningsord i chatten på svenska spel. Tror inte att det är någon reguljär spelare som stör sig nämnvärt, men det som alltid övergår mitt förstånd är de som tappar besinningen mot spelare som knappast kan misstänkas ha en välplanerad strategi. Det borde ju vara det mest fördelaktiga för alla vid borden. Är då aldrig någon som skriver elakheter till mig på 25/50. Tvärtom är alla väldigt trevliga och berömmande. Lite som Barry Greenstein såg ut när ärkemiljardär Ruffin synade ner Viffer för er som kommer ihåg det.

 

 

Redigering: Hade glömt hur fantastiskt fantastisk den är, handen ovan. Ruffins något bortkomna självsäkerhet, viffers reaktion när han ser Ruffins hand, Esfandiaris reaktion när han ser Ruffins hand, Barrys reaktion när han ser Ruffins hand, allt beröm, och så allas unisona icke uttalade förhoppningar att få träffa en hand om Ruffin.

 

När det sedan ska spelas heads up som en slags ridderlig uppgörelse mellan två stridande regs, ja då njuter då i alla fall jag av underhållningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...