Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

Gårdagens grind såg riktigt bra ut ett tag med riktigt många deeps men slutade i ren katastrof. Va inne för 3 ink i 1k ftops och lyckades inte hålla upp en enda all in, riktigt tråkigt på en sån fin turre. Som tur var är man typ i Ramzi-klass på att byta % så lyckades lösa + för dagen ändå :)

 

Idag är en ny dag och det är dags att deepa 1kn på stars, eller bara ta sig förbi anten, vi får se.

 

GL oss!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Avslutade med en riktigt tiltande 12e plats i 1kn vid 08.00 snåret :( Åkte mot en riktig grisfisk som försökte ge mig sina marker men misslyckades med det..

 

Idag är en ny dag och ska precis åka och golfa på Hills för andra gången den här veckan, 33 poäng är det vi ska slå idag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsatt grymt bra i veckan. 2a i wina main för 13ke. Mötte en riktigt sprängd fisk HU som bara spela med pott och halvpottknappen. Lyckades man tappa 2:1 CL.. Deal i 200t i måndags för 9k. Va på väg att springa hem ftopsturbon igår men slutade på en 18e plats:/.

 

Idag skulle vi golfat på Hills men vakna tyvärr för sent för att hänga på. Blir att tvinga med sig hokuz på en löprunda innan grinden drar igång. Hokuz har inte rört på sig sen pokerboomen så det ska bli jävligt kul att se han plågas:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsatt grymt bra i veckan. 2a i wina main för 13ke. Mötte en riktigt sprängd fisk HU som bara spela med pott och halvpottknappen. Lyckades man tappa 2:1 CL.. Deal i 200t i måndags för 9k. Va på väg att springa hem ftopsturbon igår men slutade på en 18e plats:/.

 

Idag skulle vi golfat på Hills men vakna tyvärr för sent för att hänga på. Blir att tvinga med sig hokuz på en löprunda innan grinden drar igång. Hokuz har inte rört på sig sen pokerboomen så det ska bli jävligt kul att se han plågas:)

 

Hahaha helvete va tur du har! Jag hade 5-6, 20-10placeringar igår i rätt fina turrar för en midstake. 6a i 12kn stars, 6a 10r party, vann 33fo party för grispeng så blev lill+. Nåt som lurar runt hörnet känner jag. 320an inatt kanske?

 

Det är så sjukt det med hokuz. Om man kollar på honom ser han ut att ha sprungit konstant sen pokerboomen--------> | = hokuz

Glömmer aldrig när han köpte ett par löparskor här i årsskiftet. Jag försökte prombt hävda att han bara ljuger för sig själv, han höll upp bra i 2 dagar faktiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha helvete va tur du har! Jag hade 5-6, 20-10placeringar igår i rätt fina turrar för en midstake. 6a i 12kn stars, 6a 10r party, vann 33fo party för grispeng så blev lill+. Nåt som lurar runt hörnet känner jag. 320an inatt kanske?

 

Det är så sjukt det med hokuz. Om man kollar på honom ser han ut att ha sprungit konstant sen pokerboomen--------> | = hokuz

Glömmer aldrig när han köpte ett par löparskor här i årsskiftet. Jag försökte prombt hävda att han bara ljuger för sig själv, han höll upp bra i 2 dagar faktiskt!

 

Nu är jag ju iallafall inte fet. Bara otränad. Till skillnad från er feta grisar. Men du har såklart rätt, Taxxi. Jag lurar bara mig själv, kommer såklart aldrig orka träna regelbundet. Det är jag för lat för.

 

Vi sprang dock idag. Efter ca 100m hade jag svårt att se rakt (om det var för att jag inte hade brillorna på mig låter jag vara osagt) och pulsen skyhög och blodsmaken i munnen var ett faktum. Kämpade på några hundra meter till dock och när vi kom fram till en sjö så fick jag tillåtelse att stanna av gibbsson.

 

Mådde då såklart alltime low och ville egentligen bara kräkas och dö. Gibbssons kackel om bra badplaster, grillplatser och minnen var inget man lyssnade på direkt aktivt. Tror han fattade att jag var i gränslandet mellan liv å död, då han slutade prata med mig å lät mig komma tillbaka till verkligheten i min egen takt.

 

Nu sitter vi på kontoret å har precis käkat och skall börja grinda. Nu medans jag skrev detta hör jag hur det prasslas bakom mig, tittar bort å ser då gibbsson i full fart trycka i sig en toblerone. Modell: större.

 

Det va tur att han löpte idag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag ju iallafall inte fet. Bara otränad. Till skillnad från er feta grisar. Men du har såklart rätt, Taxxi. Jag lurar bara mig själv, kommer såklart aldrig orka träna regelbundet. Det är jag för lat för.

 

Vi sprang dock idag. Efter ca 100m hade jag svårt att se rakt (om det var för att jag inte hade brillorna på mig låter jag vara osagt) och pulsen skyhög och blodsmaken i munnen var ett faktum. Kämpade på några hundra meter till dock och när vi kom fram till en sjö så fick jag tillåtelse att stanna av gibbsson.

 

Mådde då såklart alltime low och ville egentligen bara kräkas och dö. Gibbssons kackel om bra badplaster, grillplatser och minnen var inget man lyssnade på direkt aktivt. Tror han fattade att jag var i gränslandet mellan liv å död, då han slutade prata med mig å lät mig komma tillbaka till verkligheten i min egen takt.

 

Nu sitter vi på kontoret å har precis käkat och skall börja grinda. Nu medans jag skrev detta hör jag hur det prasslas bakom mig, tittar bort å ser då gibbsson i full fart trycka i sig en toblerone. Modell: större.

 

Det va tur att han löpte idag iaf.

 

Väl skrivet. IRLa några ggr. Mest kul va det med kackel om badplatser :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påväg till kristanstad då efter många om och men. Inho visade ett löpsteg som hade fått kenyanerna att bli avundsjuka då vi var tvunga att springa till tåget tidsoptimister som vi alla är.

 

Helgen spenderas i Kristianstad hemma hos allas våran MrJimmy. Fotbollsturnering på lördag å fifaturre imorgon tror jag står på schemat.

 

Just det. Alla bragar ju om sina resultat i denna dB, tyvärr vinner jag sällan något. Men igår sprang jag såklart så sinnessjukt mkt över ev då jag choppade NOS på .fr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt många bra stackar igår, och blev även ett skepp till slut :)

Tog ner 888s onsdagsspecialare för 5.7k! Riktigt gött efter många steamande placeringar som 9a ipoker 30r, tre st 12-platser på winamax osv.

Idag kör vi igen! =)

 

Kroon, har du nån otippad sajt som du kan reka för MTTs? Kör stars eu o fr,ftp,carbon, party, ipoker, 888, pkr idag och hade inte hört om winamax som ju verkar ha fint utbud, finns det fler guldkorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påväg till kristanstad då efter många om och men. Inho visade ett löpsteg som hade fått kenyanerna att bli avundsjuka då vi var tvunga att springa till tåget tidsoptimister som vi alla är.

 

Helgen spenderas i Kristianstad hemma hos allas våran MrJimmy. Fotbollsturnering på lördag å fifaturre imorgon tror jag står på schemat.

 

Just det. Alla bragar ju om sina resultat i denna dB, tyvärr vinner jag sällan något. Men igår sprang jag såklart så sinnessjukt mkt över ev då jag choppade NOS på .fr.

 

Hela Eliten till Martin&Martin på lör då möjligtvis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satan så ni springer... :) Hur bär man sig åt?

 

/ RGS

 

Man ropar in 4or och whinar vid varje torskat flip;)

 

 

Finns ingen som älskar godis mer än gibbsson. M&m-missbruket har man fått skåda från nära håll flertalet resor.. :)

 

Lycka till grabbar, får komma och hälsa på nån gång i höst

 

hahaha, skyller på USA, alldeles för stora förpackningar av M&M.

Kom hit!!

 

 

Haha älskar hur man kommer in hit och läser om alla fina klonkar.. sedan kan man lägga på ett $ på samtliga (antar jag? :roll: ).

 

Nästan så att man skall titta förbi och testa att grinda på eran lina när man ändå bor så nära!

 

Jag bjuder på fika, gibbson på rungood? :mrgreen:

 

Haha här bjuds fan inte på nån rungood, den behåller jag själv:twisted: ;)

Allt skrivs i dulls om det inte står ett e bakom. Då är det europapengar.

Lätt att glömma att det typ krävs en liten klonk varje dag för B/E. Ser ut att gå bättre än vad det oftast gör.

 

Idag plöjde man in ett pass till. Försöker nå förstaplatsen på p5 och cal verkar ha tagit lite semester så det finns hopp!

 

Is fram till sista turren som var xtasen på wina. Fick vinna den för 2,9ke och en triple crown!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL GL till P5 leaderboarden gibbsson, jag är bara 7607 platser och 4.4 mriljon efter, LET'S RACE! :mrgreen:

 

Lightning rounds:

 

Mest tur på kontoret?

Vem whinar mest?

Vem orkar längst i löpspåret?

Kontorets gottegris? (redan klart att d är gibbsson?)

Kontorets slasktratt?

 

Imponerande hur som helst grabbar och fortsätt trumma på bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL GL till P5 leaderboarden gibbsson, jag är bara 7607 platser och 4.4 mriljon efter, LET'S RACE! :mrgreen:

 

Lightning rounds:

 

Mest tur på kontoret?

Vem whinar mest?

Vem orkar längst i löpspåret?

Kontorets gottegris? (redan klart att d är gibbsson?)

Kontorets slasktratt?

 

Imponerande hur som helst grabbar och fortsätt trumma på bara.

 

Antar utmaningen!:)

 

Mest tur hävdar såklart övriga att det är jag. Kanske kan hålla med:mrgreen:

Men det sitter några som går och vinner hot44, big22, 3r rebuys med 10000+ deltagar osv ett par gånger i veckan. Har inte dom mer tur?

 

De där med whine vetifan. Alla whinar på olika sett. För 6 månader sen va det Hokuz och jag var nog inte långt efter. Tycker att vi båda har ändrat oss rätt mkt och nu är nog Hokuz bland de lugnare. Jag kör nog ofta små whines, mest för att förklara för övriga hur jävla otur jag har.:rolleyes:

Tycker inho och några till är på liknande nivå.

Några i downswings kan dra av rejäla skrik så man hoppar till i stolen.

Typ bara dom whinsen man reagerar på för man lider med dom och förstår hur jobbigt dom har de.

 

Ortens är väl den enda som typ aldrig whinar. Antagligen för att han aldrig åker på några bad beats.

 

Jag orkar garr längst i spåret även om jag inte är nån kenyan direkt, men i detta gänget är det en lätt gren att vinna. Några går och glassar på gymmet då och då men det är nog mest för att inte bli alltför feta.

 

Gottegris: jo, det är väl jag

 

slasktratt: inho, vaskar flyg/resor/matchbiljetter till höger och vänster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag plöjde man in ett pass till. Försöker nå förstaplatsen på p5 och cal verkar ha tagit lite semester så det finns hopp!

 

Nog finns det hopp alltid! Heja heja!

 

 

Vad har ni för favoritserier resp. filmer?

Vem är kontorets lustigkurre?

Vem är jobbigast att möta vid onlineborden?

Om ni bara fick äta en maträtt resten av ert liv vad skulle det vara?

 

Ber om ursäkt om någon av dessa frågor besvarats tidigare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du tror att vi är på samma nivå när det kommer till whine gibban får du nog se över din verklighetsuppfattning lite, men det har blivit bättre! Slasktratten däremot, där kan jag fan inte säga emot :D

 

För att svara på whine frågan så vinner väl taxxidriver, men han springer oxå sämst atm så det är väl befogat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...