Gå till innehåll

Dusk till Dawn, Nottingham - erfarenheter?


#LOUDmouth#

Recommended Posts

Jag måste fan hitta på något på semestern och jag har varit jävligt sugen i flera år på att besöka Alton Towers för att åka berg & dalbana(or). Då slog det mig när jag kollade kartan att Nottingham ligger "runt hörnet" (6-7mil) och i Nottingham ligger ju Dusk till Dawn.

 

Till saken hör att jag är en riktig lowroller. I.o.f.s. så verkar dom enligt webbsidan ha 0,5/1£ bord och turneringar med rimliga inköp men man vet ju inte hur det är i verkligheten så att säga. Någon med erfarenhet av och/eller tips om DTD?

 

7-10 dagar med poker, berg & dalbanor, regn och ev. :roll: någon öl känns rätt lockande faktiskt.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var där 2009 och spelade en större turnering som skulle pågå ~5-6 speldagar.

Bustade första kvällen och frågade efter ett veckoprogram över turneringar. Detta program har jag av någon anledning sparat? och i det kan jag läsa att de på den tiden arrangerade turneringar ons - sön och inköpen låg på:

10+4 £

25+6 £

50+6 £

75+11£

 

Lirade inget CG men kan tänka mig att det finns rätt låga nivåer där.

 

Klubben var väl ok och arrangemanget flöt på som det skulle men det var inte något att skriva hem om så att säga.

Staden Nottingham tilltalade mig inte, men att gå ut o ta en öl kan man ju göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var där för något år sen och spelade £500.000 Guarantee. Bra pokerrum, bra organisation ligger mitt i ett industriområde dock inte så dyrt att åka taxi dit från centrum.

 

Spelarna håller sämre klass än CC tycker jag. Staden Nottingham är ok, bodde mitt i centrum på IBIS hotel. Staden är inte så stor men rätt fräsch.

 

Var och kollade på fotboll Nottingham - Charlton. Bra fotboll samt att arenan ligger mysigt vid floden.

 

 

Har för mig att du kan kvala online till deras liveturneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...