Gå till innehåll

felstav begraver nits


felstav

Recommended Posts

Tråkupdate. Passade på att backa 15k till inatt, fick för mig att dega ut stora delar av rullen, ska mysa lite på /4-/15 ett tag, får se hur länge jag klarar av det innan man drar fram kortet och degar in igen, livet är så mycket roligare när man skottar och spelsuget finns där alltid! :D

 

brb göra en HeroinHero och dra in 100k på /4 på en månad och boka månaen BE, då jävlar är alla som vill välkomna på svinerier och skumpa i min lya!

 

Nitregs på /4-/10 som råkar läsa detta, förbered er på vev, jag tänkte nämligen köra över er för era hjärtan är gråare och tråkigare än Megadeths 3betsrange.

 

mvh mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tråkupdate. Passade på att backa 15k till inatt, fick för mig att dega ut stora delar av rullen, ska mysa lite på /4-/15 ett tag, får se hur länge jag klarar av det innan man drar fram kortet och degar in igen, livet är så mycket roligare när man skottar och spelsuget finns där alltid! :D

 

brb göra en HeroinHero och dra in 100k på /4 på en månad och boka månaen BE, då jävlar är alla som vill välkomna på svinerier och skumpa i min lya!

 

Nitregs på /4-/10 som råkar läsa detta, förbered er på vev, jag tänkte nämligen köra över er för era hjärtan är gråare och tråkigare än Megadeths 3betsrange.

 

mvh mr felstav

 

hata såna dagar.

 

vi möttes där i slutet gissar jag?

 

spela /4 kommer va skitbra för ditt självförtroende åtminstone. jag kommer ner å vevar mot dig också, funderar på att ta en ren månad /4-/10. Kan bli kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kostade 15k till innan jag klev ner på /4 och /5 som tänkt.. :) Desermerad rulle och misärmånad, dragit hem 4,5k på 2 korta sessioner micromys nu iaf, mer taggad än någonsin på att spela, går på det snart igen, spelar alla som vill HU på NL400/NL500SEK, cia!

 

mvh mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp cirk 1k på 3 korta sessioner idag och nyss bustat LillLördag, blev en mincash, fick in QQ vs. AA obv, 25bb djup typ ggwp

 

CP tagg på grinda lowstakes, känns as gött och känna att man är bordskapten med största ståndet i världen på alla bord och stackdjup! =)

 

mvh mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått fortsatt kallt på cashgame senaste veckan, backat 10k eller något på SvS trots att jag är upp typ 15k på /4 och /5, heja mig! =) Spelat lite zoom/rush/speed w/e poker också utan vidare resultat, backa 2,5k$ igår +300$ nu efter att ha varit i -1,5k$ hålet, så känns skönt med grönt! En plussession i ryggen på SvS också efter att ha myst till det och testat lite roliga saker på /5! :D dingade dock en turre i helgen som mer eller mindre räddar denna misärmånad!

 

brb slagg sen grinda tills ögonen blöder igen, standard sas.

 

mvh

 

mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, det blev en mysklonk på 12k$ ganska exakt. Vi kan ta allting via luren, men sounds gr8!

 

Disciplinen har svikit (oväntat?), men dom händerna jag fått in på /4 och /5 sen jag "gick ner" har gått fint overall. Plussat cirka 25k och hållt typ 16bb/100, tyvärr är man ju inte mycket rikare för det då jag backa 15k häromdagen när jag veva lite /50 mot fiskarnas konung. Alltid kul att få in det svinbra turn mot fisk o chans att gula han etc. för att istället se världens vidragaste river fläkas över, fisken donerar hejvilt i 1 min sen drar rik och lycklig från bordet.. jag gråter och drar ner till /10 jättesitegul och passar på att torska en 7,2k pott där också, 2013 mest ogenomtänka bluff vs. fisk!

 

Men w/e, zoom rullar på okej och är faktiskt sugen på 2-4 gejmish nu. Får besök av ett gäng pokerspelare ikväll som antagligen stannar tills söndag, så /4 nitsen får se upp dom närmsta dagarna, jag kommer spela med huggtänder!

 

mvh mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...