Gå till innehåll

Ove's snålbok [/2+ svs och live slask]


OveSundberg

Recommended Posts

Ska lugna mig med graf-postande lite då man endå inte kan leverera dessa klippigabergen liknande skapelser i sann Jeden stil :roll:

 

Men hittade i alla fall +1,4k och böhöver inte längre skämmas samt kan förhoppningsvis fortsätta prestera nu med självförtroendet på topp!

 

 

Tror vi alla tänker såhär :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En del är ju resultaten men sen så ser ju alla grafer i HM2 typ breakeven ut oavsett vad :cry:

 

Snart är det dags att ta upp träningen igen och äta upp sig över vintern så har beställt hem 30kg gainer bland annat :-D

 

Tror jag fetmarkerade lite fel. Gillar självklart att du langar resultatgrafer! Menade på att fetmarkera "inte kan leverera dessa klippigabergen liknande skapelser i sann Jeden stil" (tänk om man fick ha såna grafer liksom)! Nu såg det ut som att jag inte ville se dina grafer, verkligen inte så jag menade! :)

 

Helvete, 30 kg?! :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag fetmarkerade lite fel. Gillar självklart att du langar resultatgrafer! Menade på att fetmarkera "inte kan leverera dessa klippigabergen liknande skapelser i sann Jeden stil" (tänk om man fick ha såna grafer liksom)! Nu såg det ut som att jag inte ville se dina grafer, verkligen inte så jag menade! :)

 

Helvete, 30 kg?! :o

 

Hehe förstod vad du menade, syftade på att dels är det hans sjuka resultat sen så ser grafer i HM1 mycket roligare ut då dom är ihoptryckta och liksom branta. :-)

 

Har en bra deal så lika bra att brassa på, och gått ner 5kg under sommaren så siktar på att gå upp 10-15kg till februari typ och jag har svårt att få i mig så mycket vanlig mat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe förstod vad du menade, syftade på att dels är det hans sjuka resultat sen så ser grafer i HM1 mycket roligare ut då dom är ihoptryckta och liksom branta. :-)

 

Har en bra deal så lika bra att brassa på, och gått ner 5kg under sommaren så siktar på att gå upp 10-15kg till februari typ och jag har svårt att få i mig så mycket vanlig mat.

 

Vad bra! Inga missförstånd :) Visste inte om det där med HM1 faktist, man kanske ska börja använda den för egoboosten :D

 

Aha! Är det den där köp 4 kg o få 1kg på köpet?

Nice med viktnedgången! Fast bulka kan vara bland det skönaste som finns, förutom att man inte ser så attraktiv ut utan kläder. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad bra! Inga missförstånd :) Visste inte om det där med HM1 faktist, man kanske ska börja använda den för egoboosten :D

 

Aha! Är det den där köp 4 kg o få 1kg på köpet?

Nice med viktnedgången! Fast bulka kan vara bland det skönaste som finns, förutom att man inte ser så attraktiv ut utan kläder. :D

 

Var en ofrivillig viktnedgång pga konstant krökande osv så inte nice :-D

 

Nje jag betalar typ 20kr/kg, why? Couse Iäm awesome 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat lite tightare idag och såg ett fint läge att bomba mot fi som spelar 29/32/8 med 0% fold to 4bet och bör komma till river med massa nävar som inte kan stå ett 225bb bet men ibland har man fel :shock:

 

Går förövrigt inte så bra men borde vänta en fin rush bakom hörnet nånstans...

 

[converted_hand][hand_history]Boss, $1/$2 No Limit Hold'em Cash, 4 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

SB: $673.62 (336.8 bb)

BB: $435.96 (218 bb)

Hero (CO): $904.94 (452.5 bb)

BTN: $824.05 (412 bb)

 

Preflop: Hero is CO with T:club: K:club:

Hero raises to $7, BTN raises to $26, 2 folds, Hero raises to $63, BTN calls $37

 

Flop: ($129) 8:club: A:heart: Q:diamond: (2 players)

Hero bets $100, BTN calls $100

 

Turn: ($329) 6:heart: (2 players)

Hero bets $200, BTN calls $200

 

River: ($729) 7:club: (2 players)

Hero bets $541.94 and is all-in, BTN calls $461.05 and is all-in

 

Spoiler!
Results: $1,651.10 pot ($15 rake)

Final Board: 8:club: A:heart: Q:diamond: 6:heart: 7:club:

Hero showed T:club: K:club: and lost (-$824.05 net)

BTN showed 8:heart: 7:spade: and won $1,636.10 ($812.05 net)

[/hand_history][/converted_hand]

 

 

bloumlh_zps2e0352ad.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns inte som du har så jävla stort sample om han spelar 29/32? :D .. Isf kan du ju ignorera fold to 4bet öht. Känns som det ska krävas ett bra stort sample för att ta hänsyn till statsen. Likaväl känns det lite udda om man nu 3bettar 8% att man slänger in 87o i den rangen. Finns ju lite bättre händer att 3betta kanske :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en sjukt aggro spelare :)

 

Känns inte som du har så jävla stort sample om han spelar 29/32? :D .. Isf kan du ju ignorera fold to 4bet öht. Känns som det ska krävas ett bra stort sample för att ta hänsyn till statsen. Likaväl känns det lite udda om man nu 3bettar 8% att man slänger in 87o i den rangen. Finns ju lite bättre händer att 3betta kanske :-P

 

Ser att jag var lite trött igår när jag skrev, 29/23/8 skulle det va sen så säger väl inte statsen så mkt i detta fall förutom fold to 4bet men det är Kangaxx1 vi talar om alltså en mkt underlig figur :-D .

 

Sen förstår jag inte riktigt själv resten av meningen heller men men nya tag ikväll nån gång kanske!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha vet inte varför jag var så bitter där på natten, konstig fylla :lol:

 

Augusti slutade minplus (backade 4k sista timmen xD), men då jag inte ens tänkte spela förän nu i september så är jag inte så ledsen över det. Tror jag lyckades med att täppa till de största läckorna jag hade efter att inte ha spelat så mycket på senaste tiden.

 

Nu blir fokus på ett riktigt stabilt och balanserat spel, inga mål vad gäller volym utan spelar då jag känner mig på topp och allt runtomkring känns bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...