Gå till innehåll

Söker boende i Sthlm.


Schultziie

Recommended Posts

Hallå PF!

 

Detta känns sjukt random på ett pokerforum, men varför inte?!

Sitter redan i semi-skiten som det är så varför inte pröva sina klonkskillz? Jag kastar härmed ut ett lasso i Stockholms bostadsdjungel...

 

Kliver på som student den 5e Augusti och ska plugga kommande två åren i Hägersten. Har senaste månaden svarat på 197 annonser på Blocket, varav man får ett genomsnittligt svar på 10% som tyvärr inte genererat något tak över huvudet. Har även lyckats få en hel del konstiga svar från äldre damer & herrar som tillhör +18 kategorin, men det är en annan historia.

 

Så om du nu sitter där vid datorn och KANSKE har en lägenhet/soffa/rum till övers eller känner någon som ska hyra ut något så har du NU hittat en intresserad kille.

 

24 År, poker & filmnörd. Lättsam och lugn på vardagarna, festar gärna till det på helgerna. Gillar mat, speciellt hambugare. Skulle ge mig en stark 6a på snygg-skalan.

 

Väl mött,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar hyra ut ett litet rum till bostadslösa studenter i min 3'a.

Nu bor jag iofs offside från Hägersten, men det går väl an tills du hittar något bättre. En nödlösning iaf.

 

Problemet är att jag lovat en kompis, som blir bostadslös 1/9 första tjing. Han ska bestämma sig före 10/8 sa han, men han kanske hittar något före + jag kan stressa fram ett beslut snabbare.

Annars är det okay för mig att du flyttar in. :-)

 

/Nico

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...