Gå till innehåll

Wimbledon


Recommended Posts

De Schepper - Cilic

 

Med tanke på att det för närvarande är i god form, och ännu viktigare vilken typ av förtroende där, jag förväntar mig inte problem för Cilic idag. De Schepper har en mycket bra service och forehand, men leksaken är inte ens nära att Cilic. Hans backhand är problematiskt, och han ville inte spela på naturligt gräs, oavsett potential. Cilic är reborn från när han gick från Brett, och omgav sig med en ny lag. De senaste tre veckorna har segern utan att förlora ett set mot Berdych och Baghdatis, en seger mot Hewitt och Murray motstånd, bestämda intryck att denna match skulle gå i hans favör.

Bet: resultatmängder

Typ: Cilic 0-3 seger

Odds: @ 1.70

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar gilla mitt spel på Raonic som vinnare till 201ggr stålarna

 

Raonic är ju tyvärr för din del på övre halvan med Djokovic, Ferrer, Del Potro osv. Ser att han dessutom ligger under med 0-2 i set just nu mot Sijsling :(

 

Det är på undre halvan vi kommer att få se spelare långt fram i GS som vi inte är vana vid. Någon av Kubot, Paire, Mannarino, Brown, Almagro, Janowicz, Stakhovsky eller Melzer kommer att spela semi-final tack vare att både Nadal och Federer är utslagna. Andy Murray njuter nog av situationen när vägen fram till final ser smidig ut för honom men jag hoppas att han stöter på Gulbis i kvarten för där finns det skrällchans om Gulbis kan hålla en hög nivå i mer än 2 set.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...