Gå till innehåll

Vip-programs försämring för gamla spelare acceptabelt?


El Helado Patata

Recommended Posts

Hej

 

Jag har varit på ett ställe där jag inte kan spela på min PartyPoker-konto. Har ett gäng lagrade upp PPs för år. Alltid haft planen att slipa hårt en månad, får den högsta vip-lvl och casha in den **** när jag behövde pengarna. Nu gör jag det och loggade in och såg att det inte bara har de tagit bort 50% max RB men de har fått ner det till 30% och inte bara det, det är en poker bonus och inte faktiska pengar som de hade som ett alternativ innan.

 

Det bästa jag kan få förutom palladium lvl är 15% BONUS, som är förmodligen runt 10%. Det är ännu sämre än PokerStars VIP-belöning men de åtminstone hedrar deras system och ändrar inte halvvägs in.

 

Är det verkligen acceptabelt? Kan de verkligen göra det här? Jag känner inte att acceptera någon t & c eller mottar något mail om detta, om jag blev medveten om att de ska göra så illa vip-klubb så jag kanske har rest hem tidigare och mals att kontanter b4 men nu är det allt en överraskning.

 

Nää usch va lurad jag kände mig, de borde väl belöna lojala spelare och inte lura oss såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, jag grindade party jättemycket 2008, glömde signa upp för den bästa promotion ever där heltok klonka en mille, hade huuuur mycket points som helst när de inte var värda ett dyft. Växlade in mina points mot ungefär ingenting och 3 veckor senare ändrade de programmet så mina poäng hade varit värda 30% rb från ett års tid+.

 

Ang. din fråga så är nog för övrigt svaret: Ja. Party-poker har laglig rätt att göra preciiiis vad de vill ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, jag grindade party jättemycket 2008, glömde signa upp för den bästa promotion ever där heltok klonka en mille, hade huuuur mycket points som helst när de inte var värda ett dyft. Växlade in mina points mot ungefär ingenting och 3 veckor senare ändrade de programmet så mina poäng hade varit värda 30% rb från ett års tid+.

 

Ang. din fråga så är nog för övrigt svaret: Ja. Party-poker har laglig rätt att göra preciiiis vad de vill ;-)

 

Vad var det för promo?

 

Okej, frågan är väl inte om de har laglig rätt, mer om inte reaktionerna från partners och spelare inte fått de att ändra sig. Ditt exempel är ju relativt skiljt, de hade ju ändå ett okej VIPprogram i väl kanske 8 år (medans jag tjänade pointsen) men sen bara tog och kissade på oss.

 

Tycker det är vårat ansvar som spelare och även partners (såsom pf.nu) att ta avstånd ifrån sajter som handlar ohederligt, låt det vara Expekt-skandalen för några år sedan, Naked poker (kanske mindre känt) eller nu då Partypoker. Ser fortsatt Partypoker i partnerlistan och inte heller några kommentarer därifrån ifrån sajtrepresentant etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...