Gå till innehåll

13/6 - Sommarfirande med $500 garanterat på 888.com


Recommended Posts

På torsdag firas sommaren in med en fin garantiturnering på 888.com, där det garanteras $500 exklusivt för oss på pokerforum.nu och Poker.se! Vi ses väl vid borden på torsdag?

 

Så här går det till:

 

1) Ladda ner 888.coms pokerklient via denna länk

2) Skapa konto och anmäl dig till turneringen med namnet "$500 Guaranteed to Pokerse players"

3) Turneringen finner du i pokerklienten under valet "restricted"

 

OBS! Denna turnering är exklusiv för användarna på Poker.se och Pokerforum.nu. Du måste därmed ha skapat ditt konto via någon av våra länkar för att ha möjlighet att delta. Minst 4 spelare krävs för att turneringen ska starta.

 

Nedan finner ni exakta detaljer om turneringen.

 

Namn: $500 Guaranteed to Pokerse players (#48453501)

Tid: torsdag 13 juni kl 21:00

Inköp: $5+0.50

Garanterad prispott: $500 i cash

 

Mer information om 888.com finner ni på vår recensionssida

 

Har du inget konto på 888.com och vill spela turneringen går det bra att öppna konto här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Det är inte direkt vanligt att siter tillåter att du har multipla konton.

 

Därför tänkte jag fråga öppet istället för att krångla.

 

2. Du frågar fel person.

 

Jo, men det torde väl vara fler som har samma, eller liknande, frågeställning så då är det väl åtminstone rätt plats.

 

3. Ha en bra dag :-D

 

Tack, detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag reggade ett konto på Pacific Poker 2004 genom pf.nu. Det borde väl räcka för att vara kvalificerad. Kan dock inte registrera mig för turneringen.

 

Hur går det? Jag kan fortfarande inte registrera mig och får heller inget besked från 888.com om varför...

 

Vi har under eftermiddagen försökt nå ansvariga på 888.com, men de är tyvärr på tjänsteresa, så det ser mörkt ut att lösa dessa två frågor idag :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte registrera mig trots att jag laddat ner klienten via länken: "Kontakta medlemssupporten för mer information" ???

 

Jag registrera mig via den länken som finns längst ner i första posten. Klickade på den välkomstregistreringsrutan (ett ord?!) längst ner till höger.

Det funkade för mig. Har du prövat detta alternativ? Kanske är samma som du gjort, men men.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...