Gå till innehåll

Betting CL finalen


Recommended Posts

Tjenixen, dags att sätta lite sås på CL finalen för att få lite mer spänning, funderar på att dunka smet på ett kryss, vettiga odds och brukar aldrig vara någon målfest i finalen, tänkte mest kolla om det är någon som har några intressanta bets att dela med sig av : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar att jag vet ingenting om fotboll och finalen har inte Real, Barcelona eller UTD i sig som är lagen som får mest exposure. :)

 

Både Bayern och Dortmund spelar nog den roligaste fotbollen att se just nu så denna finalen har alla möjligheter att bli riktigt riktigt bra.

 

Barca kör ju den tråkigaste fotbollen som någonsin existerat. Blixtrar till sista 25 meterna innan mål men vägen dit tar i snitt fem minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Både Bayern och Dortmund spelar nog den roligaste fotbollen att se just nu så denna finalen har alla möjligheter att bli riktigt riktigt bra.

 

Barca kör ju den tråkigaste fotbollen som någonsin existerat. Blixtrar till sista 25 meterna innan mål men vägen dit tar i snitt fem minuter.

 

+

 

Dortmund saknar dock sin bästa spelare som Bayern köpt. :) Har inte hittat något spelbart, men blir nog en TV-peng på Dortmund som vinnare för att få lite tröst om så blir fallet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara lägga cashen på bayern rakt av, dom kommer kroossaaaa!

 

Är de så pass? tycker 4+ för kryss känns väldigt fine, bayern kommer ju in med 2 förluster i ryggen från tidigare finaler och kämpade hårt mot dortmund i bundes, iof ligger väl bayern på 1.7xish i odds vilket såklart är fint, men överlag tycker jag finaler tenderar att gå till övertid? Tankar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är de så pass? tycker 4+ för kryss känns väldigt fine, bayern kommer ju in med 2 förluster i ryggen från tidigare finaler och kämpade hårt mot dortmund i bundes, iof ligger väl bayern på 1.7xish i odds vilket såklart är fint, men överlag tycker jag finaler tenderar att gå till övertid? Tankar?

 

vääldigt fine! tror dom kryssade i bägge mötena i ligan dessutom.

 

dock så är det väl bayern som ska ta det om det inte kryssar. Götze skadad dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Barca kör ju den tråkigaste fotbollen som någonsin existerat. Blixtrar till sista 25 meterna innan mål men vägen dit tar i snitt fem minuter.

 

Det här brukar jag också säga och alla i min umgängeskrets tycker jag är efterbliven, tack för att du finns!

 

ont så lassar jag €100 på Bayern, kanske man har en anledning till att inte supa sig dyngrak (kommer inte ihåg senaste två finalerna alls, fml)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så Lewandowski ska göra målen och Bayern vinna? :)

Självmål ;)

 

Är SvS sportsbeting rakt igenom kasst eller finns det några bets man kan göra på matchen där med värde i? :-P Har bara cash på SvS...

 

Nja asså det är väl i just X man ska akta sig att betta på. De är där de har som lägst odds för att kunna matcha de andra sidornas odds på 12. Är väl mest att utbudet suger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då man har deg på bet365 så utnyttjar man självfallet erbjudandet om ett gratis livespel. Har inte tid eller någon större lust att leta odds så jag kör simpelt med rak på Bayern till 1,80. Känns som man har alla dimensioner i sitt spel om det skulle behövas medans Dortmund måste lita på sin offensiv. Tror inte Dortmund har den kapaciteten att backa hem som tex Chelsea gjorde förra året mot just Bayern.

 

Med 250 på 1,80 innan match och ett likadant spel på liven ganska omgående när matchen börjat så blir verkligt odds 2,60 om jag inte räknat helt fel. Känns stabilt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...